گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه های فرانکفورت ؛ استراتژی جهانی برای گسترش تجارت شما

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت نمایشگاه های فرانکفورت messe frankfurt

بیش از ۲۰ سال است که شرکت نمایشگاههای فرانکفورت آلمان در زمینه برگزاری نمایشگاههای تخصصی به ویژه کالاهای تمام شده و محصولات نهایی فعالیت می کند . این شرکت راه پر از موفقیت خود را در واقع از سال ۱۹۸۷ آغاز نمود که اولین نمایشگاه خود را در هنگ کنگ برپا کرد و از آن زمان همواره با رشد شاخص ها و توسعه بین المللی در بیش از ۱۵۰ کشور جهان فعالیت نمایشگاهی خود را هم اکنون دنبال می کند .

اندیشه جهانی شرکت نمایشگاههای فرانکفورت موجب شده است تا امروز تعداد نمایشگاه هایی که در خارج آلمان برگزار می کنند از نمایشگاه های داخلی بیشتر باشد و این نشان دهنده ابعاد این تفکر جهانی است .
سیاست های شرکت نمایشگاههای فرانکفورت در واقع یاری دهنده شرکت های کوچک و متوسط جهان بوده است تا بتوانند با بالاترین استانداردهای موجود کالای خود را در سراسر جهان در معرض نمایش قرار دهند .

 

شرکت نمایشگاه های فرانکفورت messe frankfurt

حتی نمایشگاههای موفقی که درآلمان بسیار مورد توجه بخش های مرتبط در سراسر جهان قرار می گیرد مثل Ambiente ، Heimtextil ،Autemechanika در کشورهای دیگر جهان نیز برگزار می شوند و توانسته در آن کشورها نیز مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. مثلا نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت Heimtextil در هندوستان و روسیه هم شعبه دارد. در واقع شعار برگزارکنندگان نمایشگاه در شرکت نمایشگاههای فرانکفورت این است که “می توانیم قدرت و امکان معرفی محصولات مشتریانمان را در بازارهای مختلف در سطح جهان فراهم آوریم . “

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این شرکت از سال ۱۹۹۴ فعالیت های خود را به خوبی در آسیا و به ویژه در چین گسترش داده است  و در هنگ کنگ ، پکن و شانگهای دفاتر ویژه ای دارد و با توجه به این پتانسیل ۲۵ نمایشگاه تجاری معتبر را در چین برگزار می کند . همچنین هولدینگ آسیایی شرکت نمایشگاههای فرانکفورت در کشورهای چین ، ژاپن ، کره وهند شکل گرفته است .
طبق آمارهای اعلام شده توسط شرکت نمایشگاههای فرانکفورت آلمان به طور متوسط نزدیک به ۷۰ درصد از شرکت های حاضر در نمایشگاههای آنها غیر آلمانی هستند و این یعنی یک قدرت بین المللی اعجاب انگیز .

برای ارتباط بیشتر و کسب اطلاعات مورد نیاز می توانید با نماینده انحصاری این شرکت در ایران یعنی شرکت دروازه تجارت فراسو تماس بگیرید.

بهنام قاسمی
تحریریه مجله نساجی کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×