اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه شهرآفتاب از دید مردم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

این‌بار نوبت بازدیدکنندگان از نمایشگاه بود که صحبت‌های خود را در رابطه با نمایشگاه بیان کنند. به همین منظور سراغ خانواده‌هایی رفتیم که عمدتاً هم برای خرید آمده بودند اما طبق گفته خودشان تنوع محصولات کمتر از آن چیزی بود که انتظار داشتند. تعدادی از بازدیدکنندگان بودند که از ما درمورد اینکه اینجا با نمایشگاهی که شهریور برگزار می‌شد چه تفاوتی دارد یا نمایشگاه شهریور امسال هم دایر خواهد شد و سوالاتی این چنین می‌پرسیدند که ما برای برخی از سوالاتشان جوابی نداشتیم بدهیم.

نظرات مختلفی پیراون نمایشگاه از مردم شنیدیم برای مثال بودند کسانی که می‌گفتند: نسبت به نمایشگاه‌های بین‌المللی فرش که سال‌های گذشته در چمران برگزار می‌شد، خوب نبود. تعداد غرفه‌ها و تنوع مدل‌ها بسیار کم بود. طرح‌ها هم نسبت به سال‌های گذشته خوب نبود. اما در مقابل کسانی نیز بودند که بر این عقیده بودند که نمایشگاه نسبتاً خوب بوده و توانسته نیاز آنها را برطرف کن. کسانی نیز بودند که برای خرید محصولاتی چون پارکت و موکت داشتند که به دلیل نبود شرکت‌هایی در این حوزه متأسفانه نتوانسته بودند که محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

در رابطه با قیمت محصولات اما اکثرا تفاوتی در قیمت نمایشگاهی با فروشگاهی دیده نمیشد. یکی در پاسخ سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه قیمت‌ها به چه شکلی بود عنوان کرد: خیلی فرقی نمی‌کند. این‌ جا ده درصد تخفیف می‌دهند، که اگر فروشگاه‌های مولوی هم بروم می‌توانم همین قدر تخفیف بگیرم.

وقتی خواستیم این نمایشگاه را با نمایشگاه چمران مقایسه کنند پاسخ جالبی از برخی افراد شنیدیم. “تنوع مدل‌ها و تعداد غرفه‌ها در آن جا (نمایشگاه چمران) خیلی بیشتر بود و در کل نمایشگاه بهتری بود. کیفیت نمایشگاه نسبت به مسیری که باید طی کنید، خوب نیست. بخش کف‌پوش و پارکت هم که می‌خواستیم از آن دیدن کنیم، کنسل شده‌ بود. در کل دو غرفه موکت در نمایشگاه بود و در کل راضی نبودم.

اما مسئله‌ای که تقریبا همه بازدیدکنندگان بر آن هم نظر بودند بحث ترافیک مسیر و خلوتی اتوبان بود اما درمقابل دوری از مرکز شهر در این اندازه و گرمای هوای خارج از سالن‌ها حاضرین را به نوعی کلافه کرده بود.

غالب بازدیدکنندگان نیز از طریق تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای موجود در سط شهر ازوجود همچین نمایشگاهی در شهرآفتاب مطلع شده بودند. تعداد پایین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه یکی دیگر از نکات مورد توجه بازدیدکنندگان بود که در صحبت‌های خود عنوان می‌کردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×