اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه منسوجات خانگی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بیست و سومین دوره نمایشگاه اینترتکس شانگهای به عنوان مهمترین نمایشگاه تخصصی منسوجات خانگی در چین در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آگوست ۲۰۱۷ در شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد. این نمایشگاه هر ساله در فضایی بالغ بر ۱۶۰.۰۰۰ متر مربع برگزار می شود.

بیست و دومین دوره نمایشگاه اینترتکس شانگهای در سال ۲۰۱۶ پذیرای ۱۱۵۸ شرکت کننده به عنوان غرفه گذار از ۳۰ کشور جهان و ۳۷۸۰۰ بازدیدکننده از ۹۸ کشور جهان بود که در نوع خود آمارهای مهمی را به ثبت رساند. از جمله مهمترین کشورهای غرفه گذار در این نمایشگاه می توان به استرالیا، اتریش، بلژیک، دانمارک، فرانسه، انگلستان، آلمان، ایتالیا، هند، ایران، ترکیه، آمریکا، پرتغال، پاکستان، تایوان، اسپانیا، کره  و … اشاره کرد.

شرکت کنندگان در این رویداد طیف وسیعی از محصولات و خدمات مرتبط با صنعت منسوجات خانگی را عرضه می‌کنند اما اغلب شرکت کنندگان در پنج دسته بندی کلی زیر قرار می‌گیرند: انواع پارچه‌های رو مبلی و روکش، انواع پارچه‌های پرده‌ای، انواع محصولات کاغذ دیواری، انواع حوله، پتو، کالای خواب و ملافه، انواع کوسن و بالش.

نکته جالب حضور بازدید کنندگان ایرانی در بین ۱۰ کشور دارای بیشترین بازدید کننده می‌باشد. ۱۰ کشور دارای بیشترین تعداد بازدید کننده به ترتیب عبارتند از : ۱. کره جنوبی ۲. ژاپن ۳. روسیه  ۴. ایران  ۵. آمریکا  ۶. هندوستان  ۷. امارات متحده عربی  ۸. مالزی  ۹. تایلند ۱۰. سنگاپور

در حاشیه این نمایشگاه  سمینارهای مختلفی برگزار می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به سمینار اینتر دیزاین با محوریت اهمیت طراحی پارچه و طراحی داخلی در این صنعت برگزار می‌شود.

این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت برگزار می‌شود که در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در صنعت منسوجات خانگی در جهان پیشرو است و نمایشگاه‌های تخصصی بسیاری را در این زمینه برگزار می‌کند که هرکدام در کشور یا منطقه مورد نظر از جمله بهترین و پربازدیدترین رویدادها به شمار می‌رود. از مهمترین رویدادهایی که توسط شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت برگزار می‌شود می‌توان به نمایشگاه منسوجات خانگی هیم تکستایل فرانکفورت، نمایشگاه منسوجات خانگی هند، نمایشگاه منسوجات خانگی روسیه، نمایشگاه منسوجات خانگی آمریکا و نمایشگاه های طراحی داخلی در ژاپن و چین اشاره کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×