اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه ماشین آلات پوشاک ۲۰۱۰ ‏ ترکیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بیست و دومین  دوره  نمایشگاه بین المللی ماشین آلات پوشاک ، گلدوزی و ملزومات آن توسط شرکت نمایشگاهی تویاپ در ترکیه در تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ آوریل ۲۰۱۰ در شهر استانبول ترکیه و در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی تویاپ برگزار خواهد شد. اما بخش هایی که در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد :‏
انواع ماشین آلات دوزندگی لباس ،ماشین آلات گلدوزی ، ماشین آلات برش و طرح روی لباس ، کاتر های لیزر، ماشین آلات بسته بندی ، تازنی، ماشین آلات کنترل کیفی و آزمایشگاهی، انواع اتوهای بخار ، سیستم های انبار و قفسه بندی لباس ، سیستم های بارکد و برچسب زنی و طراحی و چاپ ، انواع نخ های گلدوزی و دوخت، انواع رمان، دکمه ، زیپ ، آستر، نرم افزار های طراحی لباس و پوشاک  و صنایع وابسته.

در سال ۲۰۰۷ این نمایشگاه با جذب ۵۴۵ کمپانی از ۲۹ کشور جهان آمار خوبی کسب کرد که از مهمترین این کشورها میتوان به:استرالیا، اتریش، بلژیک، برزیل، کانادا ، چین، جمهوری چک، فرانسه، یونان، هنگ کنگ، هند ،آمریکا، اسپانیا، کره ی جنوبی، پاکستان، ایتالیا و…اشاره کرد. همچنین ۳۲۰۰۰ نفر از ۴۳ کشور دنیا نیز از این نمایشگاه دیدن کردند.
این نمایشگاه در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ آوریل از ساعت ۱۰ تا ۵ بعد از ظهر و در روز ۲۵ آوریل از ساعت ۱۰ تا ۶ بعد از ظهر برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

تحریریه صنعت کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×