اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه بین المللی مواد شوینده گشایش یافت/ رشد۴۰۰ درصدی حضور خارجی ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تهران- ایرنا- بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی و سلولزی با رشد ۴۰۰ درصدی مشارکت شرکت های خارجی نسبت به پارسال، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این نمایشگاه چهار روزه بیش از ۲۰۰شرکت داخلی و ۱۴۵ شرکت خارجی از ۱۴ کشور شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، امارات متحده عربی، مالزی، هلند، پاکستان، اتریش، هندوستان، روسیه و کره جنوبی حضور دارند و آخرین تولیدات، تجهیزات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و پاک کننده، انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه ارائه شده است.

علی مرادی مجری و رئیس ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی تهران در آیین افتتاح این نمایشگاه از رشد حدود ۴۰۰ درصدی حضور شرکت های خارجی خبر داد.

به گفته وی ، تعداد شرکت های خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه در همسنجی با پارسال، از ۳۴ شرکت به ۱۴۵ شرکت و تعداد کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه نیز از ۱۰ به ۱۵ کشور افزایش یافته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسئول جلب و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقاتی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

مرادی اشتغالزایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور را از دیگر اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه جاری به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×