اخبار فرش ماشینی

نقش مهم صنعت نساجی در اشتغال استان اصفهان

 

استاندار اصفهان معتقد است صنایع نساجی در این استان با قدمت، سابقه و ریشه تاریخی از اهمیت بالایی برخور دارند چرا که جمعیت زیادی ازکارگران و کارفرمایان اصفهانی در این صنایع مشغول فعالیت هستند.

علیرضا ذاکر اصفهانی در نشستی با مدیران و صاحبان صنایع نساجی استان، با اشاره به اینکه جمعیت زیادی از کارگران و کارفرمایان در صنعت نساجی استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: با معاون اول رییس جمهوری در زمینه حل مشکلات صنعت از جمله نساجی جلساتی برگزار شده است.

وی افزود: بدنبال این جلسات، درباره سایر صنایع استان نیز بحث شد و مشکلات بعضی از بخش‌ها مانند ذوب آهن و فولاد کاهش پیدا کرد و اکنون نسبت به سال گذشته وضع بهتری دارند.

ذاکر اصفهانی اظهار داشت: با توجه به شرایط و تحریم‌های دشمن باید با تدبیر و مدیریت خوب بسیاری از مشکلات را حل و با برنامه ریزی صحیح حرکت کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه در بخش صنایع نساجی نگاه ما به افق‌های دور است گفت: باید با داشتن کارخانجات، دانش فنی و نیروی کارآمد در استان، به اهداف بزرگ خود در این زمینه برسیم و دولت نیز حمایت و استقبال می‌کند.

ذاکر اصفهانی با بیان اینکه بدون همکاری و همدلی هیچ مشکلی حل نخواهد شد، افزود: باید با فکر، برنامه ریزی، همراهی و همکاری همه بخش‌ها و مسئولان استان مشکلات اصفهان و صنایع نساجی را حل کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×