اخبار فرش ماشینی

نخستین جشنواره ملی فرش آران و بیدگل/ تولید سالانه بیش از ۴۵ میلیون متر مربع فرش در شهرستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مفیدی، رئیس هیأت مدیره شهرک صنعتی صباحی گفت: نخستین جشنواره ملی فرش با حضور شرکت‌های فرش ماشینی آران و بیدگل، کاشان و چند شهر دیگر کشور اردیبهشت ماه سال آینده در آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

به گزارش کهن از آران وبیدگل، عبدالرحیم مفیدی با اشاره به فعالیت بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی فرش ماشینی در شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل اظهار کرد: شرکت‌های فرش ماشینی شهرستان سالانه بیش از ۴۵ میلیون متر مربع فرش تولید می کنند.

رئیس هیأت مدیره شهرک صنعتی صباحی آران و بیدگل را بزرگ‌ترین صادرکننده فرش ماشینی جهان پس از شهر غازی عینتاب ترکیه خواند و اضافه کرد: شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی آران و بیدگل سال جاری با حدود ۶۰ میلیون دلار صادرات در دومین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر صادراتی کشور به عنوان دومین صادرکننده نمونه کشور انتخاب شد.

وی با تأکید بر لزوم حضور تولیدکنندگان شهرستان در نمایشگاه‌های ملی و بین المللی، از تلاش برای برپایی جشنواره ملی فرش در آران و بیدگل خبر داد و افزود: نخستین جشنواره ملی فرش با حضور شرکت‌های فرش ماشینی آران و بیدگل، کاشان و چند شهر دیگر کشور اردیبهشت ماه سال آینده در آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

مفیدی معرفی آران و بیدگل به عنوان قطب فرش ماشینی کشور، برجسته سازی فرش ماشینی تولیدی در آران و بیدگل و مهیا شدن و برنامه ریزی برای میزبانی از نمایشگاه بین المللی فرش در شهرستان را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری نمایشگاه فرش در آران و بیدگل با حضور صاحبان صنایع مسیر توسعه شهرستان را فراهم خواهد کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×