اخبار فرش ماشینی

نتایج هفدهمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنایع نساجی ایران شب گذشته بیست و ششم خردادماه – و پیرو اطلاع رسانی های گسترده دبیرخانه که از مدت ها قبل آغاز شده بود – در طبقه دهم اتاق بازرگانی ایران و با حضور چشمگیر اعضا برگزار گردید.

در این مجمع که با استقبال خوب و پر شور اعضا و با پوشش ۸۶% کل اعضا برگزار شد پس از به رسمیت رسیدن مجمع ، مهندس محمد مروج رییس هیات مدیره جامعه ضمن خیر مقدم به حاضرین جایگاه هیات مدیره انجمن را میراث مدیران و صنعتگران ارزشمند و موثرتاریخ صنعت نساجی کشور دانست و از منتخبین مجمع خواست میراث دار خوبی برای این کرسی ها باشند.

پس از مهندس مروج هیات رییسه مجمع به اتفاق آرا شامل آقای محسن آهنچی مرکز به عنوان رئیس، آقای مسعود محبعلی به عنوان نائب رئیس و آقایان ابراهیم خجسته و سید کریم نجاتی به عنوان ناظر و آقای عباس خالقی راد به عنوان منشی انتخاب شدند و آقای آهنچی بعنوان رییس مجمع از دبیر کل انجمن صنایع نساجی دعوت کرد تا گزارش هیات مدیره انجمن را برای حاضرین قرائت نماید که محمد مهدی رییس زاده با حضور در جایگاه گزارش عملکرد را برای حاضرین قرائت نمود که شرح کامل آن را در شماره آتی مجله دنیای نساجی خواهید خواند.

پس از سخنان رییس زاده مهندس علیمردانی خزانه دار انجمن گزارش مالی عملکرد دوره یکساله هیات مدیره را به اطلاع مجمع رساند و در پایان نیز مروستی بازرس انجمن گزارش بازرس را قرائت نمود که در نهایت هرسه گزارش مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

پس از تصویب گزارشات و انتخاب روزنامه رسمی اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی انجمن نامزدهای انتخابات هیات مدیره انجمن به ترتیب حروف الفبا به معرفی خود پرداختند و پس از آن انتخابات با حضور نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید و پس از شمارش آرا هیات مدیره دوره هفدهم انجمن به شرح ذیل انتخاب گردیدند.

اعضای اصلی

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جمشید بصیری

مصطفی حکیمی

محمد مروج

علی فرهی

علیرضا لقمان

حسن کاردان

مقدم محمدرضا

علیمردان شیبانی

بهروز محمدی

رضا حمیدی

عباس مقصودی

محمود زینی

محمدجعفر شهلایی

اکبر لباف

شروین بادامچی

اعضای علی‌البدل:

سید رضا لاجوردی

سجادی بیدگلی

محسن آهنگریان

حسن نیلفروش زاده

محمد علی عامری

بازرس انجمن نیز آقای مروستی در سمت خود ابقا شد.

مجله نساجی کهن ضمن تبریک انتخاب نامبردگان به عنوان اعضای دوره هفدهم هیات مدیره آرزوی موفقیت و بهروزی در اعتلای صنعت نساجی را برای همه آنان دارد.

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : نقشه های فرش ماشینی چگونه طراحی می شوند؟

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×