اخبار فرش ماشینی

نایب‌رئیس انجمن صنایع نساجی: از اینکه ۲۰ سال است از وجود دانشگاه آزاد اسلامی با چنین امکاناتی در همدان بی‌خبرم، افسوس می‌خورم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نایب‌رئیس انجمن صنایع نساجی کشور در حاشیه برگزاری جشنواره کار آفرینان برتر دانشگاهی در همدان عنوان کرد که درهای صنعت به روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیمردان شیبانی، مدیر شرکت «همدان موکت» که تحصیلکرده آمریکاست، در آیین تجلیل از کارآفرینان برتر دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: «از اینکه ۲۰ سال است در همدان از وجود دانشگاه آزاد اسلامی با چنین امکاناتی بی‌خبرم، افسوس می‌خورم.»

نایب‌رئیس انجمن صنایع نساجی کشور با تأکید بر ضرورت وجود آموزش در کشور از اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه آن‌چنان که باید نیست، اظهار گلایه کرد و افزود: «هیچ جای دنیا این چنین نیست که دانشجویان نمره‌ای بگیرند و پی کار خود بروند.»

شیبانی ابراز علاقه کرد که دانشجویان را در واحد صنعتی خود ببیند و گفت: «دانشجویان به ما صنعتی‌ها کمک می‌کنند و این سرمایه‌گذاری دوطرفه خواهد بود.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نایب‌رئیس انجمن صنایع نساجی کشور بیان کرد: «درهای صنعت به روی دانشجویان باز است و ما با آغوش باز پذیرای دانشجویان مشتاق فراگیری کار هستیم.»

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×