اخبار فرش ماشینی

مهدی یکتا: تعلل وزارت صنعت در صدور مجوز برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دبیر اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک از تعلل وزارت صنعت در صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی انتقاد کرد.

    مهدی یکتا در گفت وگو با تسنیم افزود: با وجود اینکه دیگر زمان زیادی به برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران یعنی ویترین تولیدات صنایع پوشاک نمانده است، وزارت صنعت در تعللی نامشخص هنوز مجوز برگزاری این نمایشگاه را صادر نکرده است.

    دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک اظهار داشت: با وجود آمادگی تولیدکنندگان ایرانی برای برگزاری نمایشگاه، واگذاری آن به ترک ها به معنی سپردن بازار مصرف به رقیب و نفوذ بیشتر در بازار ایران است.

    یکتا با بیان اینکه اتاق بازرگانی استانبول نیز درخواست برگزاری این نمایشگاه را به وزارت صنعت ارسال کرده است، اظهار داشت: در بهمن ماه سال گذشته نیز اتاق بازرگانی استانبول همزمان با نمایشگاه پوشاک ایران، نمایشگاه پوشاک ترکیه را در ایران برگزار کرد و ما در کشور خودمان به صورت غریبانه ای حضور یافتیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

    یکتا یادآور شد: در صورت صدور مجوز، سومین نمایشگاه تخصصی پوشاک امسال به صورت بین المللی برگزار می شود و برای اولین بار از شرکت های خارجی برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل می آید.

    گفتنی است که برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران توسط یک شرکت خارجی و همزمانی نمایشگاه پوشاک ایران و ترکیه در یک مکان باعث ایجاد نارضایتی هایی در میان تولید کنندگان صنایع نساجی و پوشاک شده است که به گفته آن ها، دو طرف شرایط برابری حتی در تبلیغات ندارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×