اخبار فرش ماشینی

معرفی کوتاهی از صنعت چرم برزیل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

برزیل در میان پنج کشور بزرگ تولیدکننده چرم در جهان قرار دارد. صنعت چرم برزیل، سالیان سال است که حدود ۴ میلیارد دلار تولیدات دارد.

 

صنعت چرم برزیل:

CICB (مرکز صنعت دباغی برزیل) سازمانی است که بخش چرم برزیل را در سطح ملی و خارج از کشور نمایندگی می‌کند. این موسسه در سال ۱۹۵۷ تأسیس شد و قدیمی‌ترین موسسه در حوزه چرم، کفش برزیلی است. CICB با ۶۰ عضو وابسته، ۸۰ درصد از تولیدات چرم و پوست کشور را تشکیل می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در همکاری با Apex-Brasil (آژانس تبلیغاتی در برزیل)، شرکت چرم برزیل، پروژه‌ای را برای گسترش این بخش در بازار بین‌المللی هماهنگ می‌کند. در واقع، چرم برزیلی مجموعه‌ای از اقدامات است که در خدمت تحکیم بخشی به صنعت چرم در سراسر جهان است. اینها برخی از نکات برجسته هستند:

  • حمایت از مشارکت صنایع دستی در نمایشگاه های اصلی بخش صنعت؛ ACLE (نمایشگاه چرم پوست چین) – APLF (نمایشگاه چرم آسیا و اقیانوسیه) – Lineapelle(ایتالیا) – اینترزوم (آلمان) – Première Vision Leather Paris (پاریس)
  • توسعه مأموریت‌های تجاری، به ویژه در بازارهای نوظهوری همچون: هند، پرتغال، اسپانیا و ویتنام
  • محرکی برای نوآوری – طراحی پروژه نپله
  • تشویق به بهبود فرآیندها – صدور گواهینامه پایداری چرم برزیل (CSCB)، اولین گواهینامه جهان برای تثبیت تعهد بخش به سه پایه پایدار: اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست است. CSCB توسط Inmetro (موسسه ملی مترولوژی) پشتیبانی می‌شود

خریداران عمده چرم برزیل عبارتند از چین، ایتالیا و ایالات متحده آمریکا.

 

روابط برزیل و آمریکا:

برزیل و ایالات متحده در رابطه با تجارت چرم یک رابطه دو سویه سالم دارند. برزیل یک شریک تجاری مهم برای ایالات متحده است. میزان تولید چرم برزیل در حال حاضر مازاد مصرف داخل است و به همین جهت آمریکا نیز این فرصت را غنیمت می‌شمرد درنتیجه برزیل یکی از تامین کنندگان اصلی پوسته و چرم به ایالات متحده است. CICB با رویکردی مثبت از این تجارت حمایت می‌کند، تلاش برزیل برای تقویت روابط خود با ایالات متحده است، و معتقد است که امکان کاهش موانع تجاری موجود، از جمله از طریق توافقنامه تجارت آزاد وجود دارد.

بخش خصوصی دو کشور بر این باورند که از طریق تلاش های بیشتر جهت همکاری در تولید و تجارت، آنها قادر خواهند بود به یک روابط دوجانبه سودمند برسند. از این رو، در جهت منافع مشترک ، افزایش تجارت و سرمایه گذاری بین برزیل و ایالات متحده را تشویق می‌کنند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×