اخبار فرش ماشینی

مطالعه بازار اروپا برای صادرات فرش اردبیل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فرش

 

عامل توسعه خوشه صنعتی فرش استان اردبیل از مطالعه بازار اروپا برای صادرات فرش اردبیل خبر داد.

اسحاق رسولی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران راه‌اندازی خوشه صنعتی فرش را با هدف بهبود وضعیت تولید و فروش فرش اردبیل با بهره‌گیری از ظرفیت فعالان این صنعت عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر صادرات فرش اردبیل در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد، در حالی که پیش از این به عنوان یکی از محصولات اصلی صادراتی محسوب می‌شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عامل توسعه خوشه صنعتی فرش استان تأکید کرد: به منظور توسعه صادرات استان مطالعات مختلفی از بازار کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صورت گرفته و اغلب متوجه غفلت تجار و تولیدکنندگان به این سلایق هستیم.

رسولی با تأکید به اینکه در دنیای تجارت امروز باید متناسب با نیاز مشتری نسبت به تولید اقدام کرد، متذکر شد: به عنوان مثال در بازار اروپایی تنوع رنگ و طرح و اینکه مصرف کننده بین فرش و سایر دکوراسیون منزل تناسب ایجاد کند، اهمیت ویژه دارد.

وی افزود: نمی‌توان انتظار داشت طرحی که چند نسل توسط یک خانواده بافته شده حتماً در بازار به فروش برسد و امروز طرح‌های هندسی به مراتب بازارپسند تر هستند.

عامل توسعه خوشه صنعتی فرش استان تصریح کرد: برای دریافت نظرات بازارهای اروپایی علاوه بر مطالعات از هیئت‌های تجاری سه کشور ایتالیا، آلمان و ترکیه دعوت به عمل می‌آید تا بتوانیم نیازمندی و سلایق بازار را احصا کنیم.

به گفته رسولی بعد از دریافت نظرات بازار لازم است تولیدکنندگان متناسب با این سلایق نسبت به تولید اقدام کنند تا زمینه تجارت فرش اردبیل تسهیل شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×