اخبار فرش ماشینی

مصوبه تسهیل شرایط بازنشستگی کارگران نساجی اجرا نمی‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مصوبه تسهیل شرایط بازنشستگی کارگران نساجی اجرا نمی‌شود

مصوبه جدید هیات وزیران در خصوص تسهیل شرایط بازنشستگی پیش از موعد کارگران صنایع نساجی هنوز از جانب سازمان تامین اجتماعی اجرا نشده است.

رحمت الله‌ پورموسی، رییس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار خراسان رضوی، در این باره گفت: پیش از این اگر کارگری بیش از ۱۰ روز غیبت یا کسر کار غیر موجه می‌داشت از شمول این قانون خارج می‌شد اما اکنون با افزایش ظرفیت غیبت به ۴۵ روز تا حدودی شرایط برای استفاده تعداد بیشتری از کارگران نساجی از بازنشستگی پیش از موعد تسهیل شده است.

این مقام کارگری با بیان اینکه کارگران نساجی در انتظار اجرای این قانون هستند، افزود: با وجود اینکه یک هفته بعد از تصویب، این قانون به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است اما متاسفانه هنوز این سازمان اقدامی جهت اجرای آن نکرده است.

به گفته‌ پورموسی با توجه به اینکه هیئت وزیران نسبت به این گروه استثنا قائل شده‌ و ۱۰ روز غیبت را به ۴۵ روز افزایش داده‌ است، به جهت تامین نشدن بار مالی مصوبه، این سازمان اقدامی جهت اجرای آن نمی‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×