اسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

مصاحبه اختصاصی مجله کهن با مدیران شرکت لوفه loepfe

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

  Silvano Auciello – مدیر فروش شرکت لوفه

شرکت لوفه

بهنام قاسمی:: مجله نساجی کهن :: لطفا در ابتدا مختصری در مورد مسیر موفقیت شرکت لوفه و نیز ماشین آلات تولیدی این مجموعه توضیح دهید.

شرکت لوفه در سال ۱۹۵۵  و توسط دو برادر اریک لوفه و هلموت لوفه تاسیس شده است .  از بدو تاسیس همواره شرکت لوفه به عنوان یکی از پیشتازان صنعت نساجی جهان به ویژه در بخش الکترونیک ماشین آلات نساجی و مونیتورینگ کیفیت در پروسه تولید کالاهای نساجی مطرح بوده  و همواره راهکارهای نوآورانه خود را برای ارتقای کیفیت و دقت پروسه تولید محصولات نساجی  وهمچنین محصول نهایی توسعه داده است.

علاوه بر محصول Zenit+ yarn clearers   برای ماشین آلات و هدهای پیچش نخ تعداد زیادی از تجهیرات تولیدی ما  در مونیتورینگ آنلاین کیفیت خطوط ریسندگی به کار میرود. شاید بتوان گفت امروزه ۵۰ درصد کلیه نخهایی که در صنعت نساجی جهان بر روی بوبین ها پیچیده می شود از سنسورهای ساخت لوفه استفاده می کنند.  همچنین محصول دیگر ما نیز LabMaster میباشد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ارزیابی شما از صنعت نساجی در منطقه خاور میانه چیست ؟

به طور کلی بازار خاورمیانه دارای پتانسیل بالایی است و نیاز به بررسی و کار بیشتری دارد. در منطقه خاور میانه کشورهای مهمی در بخش نساجی وجود دارمد. ایران نیز به عنوان کشوری که سابقه تاریخی زیادی در نساجی دارد و با توجه موقعیت و جمعیت آن کشور مهمی به شمار می رود و سرمایه گذاری های اخیر در صنعت نساجی ایران بسیار امیدوار کننده است.

 

در حال حاضر بازارهای اصلی صادراتی شرکت شما کدام مناطق است و چه برنامه هایی برای توسعه آن دارید؟

بزرگترین بازارهای فروش و صادرات تجهیزات ما در حال حاضر کشورهای چین، هندوستان، ویتنام ، بنگلادش ، پاکستان و اندونزی هستند.  همچنین در حال برنامه ریزی برای ورود به بازار ازبکستان هستیم. به نظر میرسد با توسعه صنایع نساجی در خاورمیانه  و افریقا بازارهای جدیدی در این کشورها در انتظار ماست.

ما در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه های متعددی مانند نمایشگاه ماشین آلات نساجی ازبکستان و نمایشگاه ماشین الات نساجی ایتما شانگهای حضور داریم  و در بخش های اصلی فعالیت خود یعنی ریسندگی، بافندگی و تجهیزات کنترل و مونیتورینگ ازمایشگاهی به معرفی محصولات خواهیم پرداخت.

بهنام قاسمی:: مجله نساجی کهن ::

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×