اخبار فرش ماشینی

مشتری ترک از رقابت خرید بلوک ۹۵درصدی نساجی بروجرد جا ماند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رقابت دو مشتری ترکیه ای و داخلی برای خرید بلوک ۹۵ درصدی نساجی بروجرد در پنجمین روز کاری به پایان رسید و یک سرمایه گذار داخلی از طریق کارگزاری بورسیران حاضر به خرید بیش از ۱۴۰ میلیون سهم به بهای هر سهم ۲۶۱ تومان شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، بلوک ۹۵ درصدی نساجی بروجرد در پنجمین روزکاری رقابت دو مشتری ترکیه ای و داخلی معامله شد تا یک سرمایه گذار داخلی مالک این شرکت نساجی شود.
یکشنبه گذشته بود که سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ایران اصالتاً و به وکالت از طرف شرکت های مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی، سرمایه گذاری سپه، مدیریت سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر و شرکت خدمات مدیریت سرمایه مدار اقدام به عرضه ۱۴۰ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۶۶۹ سهم نساجی بروجرد به قیمت پایه هر سهم ۱۶۸ تومان کرده بود.

در پی این عرضه یک شرکت ترکیه‌ای از طریق کارگزاری مهرآفرین در کنار یک سرمایه گذار داخلی (از طریق کارگزاری بورسیران) حاضر به رقابت شدند که طی ۵ روز کاری رقابت این دو گروه بهای هر سهم تا روز گذشته به ۲۳۷ تومان رسید. امروز هم این رقابت ادامه یافت اما مشتری ترک حاضر به ادامه رقابت بر روی قیمت ۲۶۱ تومانی هر سهم نساجی بروجرد نشد که با کنار کشیدن این متقاضی، سرمایه گذار داخلی حاضر به خرید این بلوک مدیریتی شد.
به این ترتیب اولین گام برای واگذاری بلوک ۶۷ درصدی سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ایران ( سرمایه گذاری بانک ملی ایران ) برداشته شد تا بعد از فروش دیگر زیرمجموعه های این شرکت ، زمینه واگذاری بلوک ۶۷درصدی آن فراهم شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×