اخبار فرش ماشینی

مسئول امور فرش بازرگانی گیلان‎:‎ توزیع سهام عدالت فرش‌بافان گیلان آغاز شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مسئول امور فرش سازمان بازرگانی گیلان از آغاز توزیع سهام عدالت فرش‌بافان در استان خبر داد‎.‎
به‎ ‎گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجتبی مهری ظهر امروز در جمع فرش‌بافان استان‎ ‎اظهار داشت: فرش‌بافانی که در شهریور سال گذشته اوراق سهام عدالت خود را‎ ‎تکمیل کردند می‌توانند برای دریافت برگه سهام عدالت خود اقدام کنند‎. ‎وی با بیان اینکه هزار و ۶۰۰ نفر از فرش‌بافان استان طی سال گذشته‏‎ ‎فرم مربوطه را تکمیل کردند، بیان داشت: از طرف ستاد مرکزی توزیع سهام‎ ‎عدالت اوراق سهام آنان چاپ و آماده توزیع شده است‎.

‎مهری تصریح کرد: فرش‌بافان استان برای دریافت برگه سهام عدالت خود‎ ‎می‌توانند به سازمان بازرگانی گیلان و در شهرستان‌ها به اداره‌های‎ ‎بازرگانی مراجعه کنند‎. ‎به گفته وی به هر یک از ثبت‌نام کنندگان دو برگ فرم شامل خلاصه وضعیت خانوار و فرم اصلاح و تکمیل اطلاعات داده می‌شود‏‎.

‎مسئول امور فرش سازمان بازرگانی گیلان اضافه کرد: پس از دریافت فرم و‎ ‎تکمیل اطلاعات، فرش‌بافان مشمول دریافت اوراق سهام عدالت در استان یک ماه‎ ‎فرصت دارند تا به شرکت‌های تعاونی که در زیر برگه سهام عدالت آنان مشخص‎ ‎شده است مراجعه کنند تا مراحل عضویت آنها در آن شرکت‌ها انجام شود‎. ‎مهری عدم مراجعه مشمولان در مهلت تعیین شده را به منزله انصراف آنان از دریافت سهام عدالت ذکر کرد‎.

‎وی از فرش‌بافان گیلان خواست تا در مهلت یاد شده برای دریافت سهام عدالت خود اقدام کنند‎. ‎به گفته مسئول امور فرش سازمان بازرگانی گیلان بیش از ۱۱ هزار بافنده‏‎ ‎فرش دست‌باف خانگی و کارگاهی در گیلان شناسایی شدند که بیش از ۱۰ هزار نفر‏‎ ‎از آنان کارت شناسایی موقت دارند‎.

‎مهری صدور پروانه تولید و بهره‌برداری کارگاه‌ها و مجتمع‌های تولید‎ ‎فرش دست‌باف را مهم دانست و اظهار داشت: متقاضی باید مدارک مستند و کافی‎ ‎مبنی بر داشتن مهارت فنی و سوابق تجربی لازم در رشته فرش دست‌باف را داشته‎ ‎باشد‎. ‎

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×