اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

مراکش میزبان صنعت نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

چهار سال قبل بود که موقعیت جغرافیایی کشور مراکش سبب شد مسئولین امر تصمیم به برگزاری رویدادی در سطح جهانی کنند. از همان دوره اول می‌توانسیتم حدس بزنیم که این نمایشگاه و کشور مراکش پتانسیل‌های لازم برای برگزاری نمایشگاهی آبرومند و موفق در سطح استانداردهای جهانی را دارا هستند. سال ۹۷ که قرار است چهارمین دوره دو نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی و لوازم جانبی نساجی و نمایشگاه بین‌المللی منسوجات خانگی مراکش در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ مارچ ۲۰۱۸ ( هشتم تا یازدهم فروردین ۱۳۹۷) در شهر تاریخی و معروف کازابلانکا برگزار گردد. از ماه قبل نیز تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های منظم و مدونی نیز جهت برگزاری هرچه بهتر این دو رویداد شروع شده و انتظار می‌رود چهارمین دوره آن باشکوه‌تر از سه دوره قبلی برگزار گردد.

 

چرا باید از این نمایشگاه بازدید کنید؟

مراکش یکی از بهترین مکان‌ها برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری تخصصی است زیرا: پنجمین اقتصاد بزرگ آفریقا است، نیروی کار فراوان و ارزان قیمت دارد، دارای بزرگترین ائتلاف متخصصین تحصیل کرده، اقتصاد کلان پایدار، توافقنامه دارای تجارت آزاد با اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا و … را دارد، دارای مشوق‌های دولتی است، دارای برنامه جامع برای بحث و گفتگو در مورد مدل‌های توسعه کسب و کارو امکان برگزاری جلسات B2B را نیز دارا است.

از دیگر مزایای حضور در مراکش می‌توان به: اشتراک گذاری متقابل اطلاعات، دستیابی به آخرین اخبار و فن‌آوری، افزایش میزان تجارت، به دلیل اینکه دروازه‌ای از خاورمیانه و شمال آفریقا به اروپا است دارای اهمیت جغرافیایی فراوانی است، ایجاد بازار جدید، افزایش فعالیت در بازار موجود اشاره کرد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حال چرا نمایشگاه مراکش

  • به دلیل اینکه واردات منسوجات خانگی در مراکش معاف از مالیات است، حجم بسیار بالایی از منسوجات را وارد می‌کند که این کار باعث تسریع صادرات می‌گردد.
  • هیئت‌های نمایندگی خریدار از اروپا، خاورمیانه، شمال آفریقا، روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع هستند
  • امکان اقامت رایگان برای خریداران حرفه‌ای در همکاری با مصر، هلند، دفاتر عراق و ایران، روسیه، شرق میانه، نمایندگان آفریقای شمالی
  • مراکش به دلیل دارا بودن ثبات سیاسی، دارای رشد اقتصاد پایدار، بنادر پررونق و موقعیت جغرافیایی استراتژیک است.
  • در بحبوحه آشفتگی در منطقه آفریقای شمالی، مجلس مراکش قوانین جدیدی را تصویب کرده است که طی آن آزادی‌های فردی و اجتماعیبیشتری به مخالفان داد و حقوق بشر را در کشور خود تقویت کرد.
  • رشد اقتصادی طی پنج سال گذشته ۴.۹٪ بوده است، در حالی که تورم کمتر از ۲٪ است.
  • مراکش به واسطه نزدیکی به اروپا و با استفاده از این مزیت، زیرساخت‌های خود را بهسازی کرده است. بندر Tanger-Med که در کمتر از ۱۰ مایلی از اروپا واقع شده ، یکی از شلوغ‌ترین بنادر در آفریقا به شمار می‌رود و تا سال ۲۰۱۷ ظرفیت ۸ میلیون کانتینر را در اختیار دارد. این بندر به وسیله راه آهن و بزرگراه به مناطق آزاد و پارک های صنعتی متصل می‌شود.

 

موروکو استایل (MOROCCO STYLE)

موروکو استایل- نمایشگاه بین‌المللی نساجی و لوازم جانبی مراکش است، تاریخ بازگشایی نمایشگاه تاریخ ۲۸ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۸ است و توسط یک گروه تخصصی هرمی که بیش از ۲۳ سال تجربه کار بین‌المللی دارد برگزار خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود  با استقبال صنعتگران حرفه‌ای مواجه گردد.

انتظار می‌رود با مشارکت متخصصان داخلی و بین المللی حوزه نساجی، موروکو استایل محصولات با کیفیت بالا را ارائه کند. از طریق همین شبکه هرمی برگزارکننده در اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا، موروکو استایل هزاران بازدید کننده را از خاورمیانه، کشورهای حوزه خلیج فارس، اروپا، روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع جذب کند.

 

چرا موروکو استایل؟

  • موروکو استایل دارای فرصت‌هایی برای غرفه داران و بازدیدکنندگان جهت انجام کسب و کار در مقیاس جهانی است. موروکو استایل یک برنامه بین‌المللی است که متخصصان این بخش قادر به دیدار با یکدیگر جهت ارتباطات منظم است.
  • موروکو استایل نمایشگاهی است که در آن شما می‌توانید هزاران محصولات مرسوم، مد روز و مارک‌دار را به طور گسترده‌ای در فروشگاه‌های زنجره‌ای آن پیدا کنید.
  • بیش از ۲۰۰۰۰ متخصص و صنعتگر در دو دوره قبل گرد هم آمده‌اند
  • در سه سال گذشته، بیش از ۳۰۰ جلسه کاری در حاشیه نمایشگاه نساجی مراکش برگزار شده است.
  • موروکو استایل یک نمایشگاه منحصر به فرد در مراکش است که در آن شما می‌توانید راه‌حل‌های جدید و مقرون به صرفه برای فرآیندهای موجود خود را کشف کنید.
  • شما می‌توانید با کارپردازان جدید، مشتریان و شرکای تجاری خود ملاقات کنید.

 

مشخصات بازدید کنندگان (افراد شرکت‌کننده)

طراحان، عمده فروشان، اتحادیه فروشندگان، صاحبان بوتیک‌ها، نمایندگان و توزیع کنندگان، انجمن‌ها و موسسات، خریداران فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انتشارات محلی

 

محصولات موجود در نمایشگاه

پارچه‌های مد روز، نخ و مواد اولیه، ابریشم، پارچه‌های چاپ شده، پارچه‌های رنگی بافته شده، پارچه نگین‌دار، دکمه‌ها، زیپ‌ها و انواع دیگر زینتی‌ها، چاپ دیجیتال، طراحان و استودیوهای طراحی

 

صنایع جانبی نساجی موجود در نمایشگاه

آستر دوزی، اتیکت‌های بافته شده، برچسب‌ها، دستگاه کشش و وصله، قلاب‌ها، بند، قلاب دوزی یا سوزن کاری، خاتم کاری، پرچم دوزی، بسته‌بندی، دکمه سردست، سگک، سنجاق

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×