اخبار فرش ماشینی

محصولات بی‌بافت ایران به لحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

محصولات بی‌بافت ایران به لحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است

 

 حضور مدیرعامل شرکت گریوه در نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران
محصولات بی‌بافت ایران به لحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است

هشتصد و دوازدهمین نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با حضور اکثر اعضای هیأت‌مدیره روز یکشنبه مورخ ۸ دی ماه در محل ساختمان شماره ۲ انجمن برگزار گردید و آقای مهندس بهروز صنعتی، مدیرعامل شرکت گریوه و ریاست کمیته منسوجات بی‌بافت انجمن، از میهمانان این نشست بودند.

در این نشست، مهندس بهروز صنعتی به بیان شرایط تولید در صنایع بی‌بافت پرداختند. وی ضمن اعلام شرایط نسبتاً خوب در این بخش صنعتی اظهار داشت که رقابت در این صنعت بسیار تنگاتنگ است و قیمت محصولات تولید داخل با قیمت‌های جهانی برابری می‌کند. وی اعلام کرد که صنایع بی‌بافت در ایران بطور جدی از سال ۱۳۵۵ آغاز به کار کرد و در حال حاضر واحدهای موفقی مشغول به فعالیت در این صنعت هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه مشکلات تولیدی در این بخش کمتر از سایر بخش‌های نساجی است اظهار داشت که مشکلات در واحدهایی که با خودروسازان همکاری می‌کنند بیشتر می‌باشد.

آقای بهروز صنعتی در خصوص تولید بی‌بافت‌های اسپان باند در ایران اعلام کرد که در حال حاضر در حدود ۱۰واحد در این زمینه فعال هستند که نیمی از آن‌ها در حال تولید و نیمی دیگر در مرحله نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات می‌باشند.

وی با توجه به مصرف گسترده این محصولات در بخش ‌های مختلف اظهار داشت که وضعیت بازار منسوجات بی‌بافت در ایران مناسب بوده و به لحاظ قیمت و کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی است. ایشان واردات بی‌بافت به کشور را محدود به محصولات فنی و تخصصی ارزیابی کرده و همچنین اعلام کرد که محصولات ایران به کشورهای همجوار صادر می‌گردد.

آقای بهروز صنعتی در خصوص کمیت و کیفیت مواد اولیه مورد نیاز این صنعت اظهار کرد که در مورد الیاف پلی استر تقریباً مشکلی وجود ندارد لیکن تولیدات داخلی الیاف پلی‌پروپیلن همچنان استاندارد نیست و جای کار بیشتری دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×