اخبار فرش ماشینی

کنترل شدید اتحادیه پوشاک بر قیمت های بازار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کنترل شدید اتحادیه پوشاک بر قیمت های بازار

رئیس اتحادیه کشوری پوشاک با اشاره به این که مانتوهای بلند جایگزین مانتوی کوتاه شده و مانتوهای کوتاه موجود تولید گذشته است، گفت: هنوز برنامه ای را برای تولید و توزیع شال و روسری بلند نداریم و بیشتر بر روی تولید و توزیع مانتوهای بلند، چادر و مقنعه متمرکز هستیم.
ابوالقاسم شیرازی درباره کم بودن مانتو، و قیمت بالای آن اظهار داشت: اتحادیه کشوری پوشاک بر قیمت لباس های موجود در فروشگاه ها کنترل بسیاری دارد، سازمان حمایت از مصرف کننده، بازرسی اصناف و بازرسی وزارت بازرگانی نیز بر قیمت پوشاک ارائه شده نظارت می کنند.
وی افزود: امسال در حوزه طراحی و توزیع مانتو تغییر رویکرد داریم به گونه ای که مانتو های بلند جایگزین مانتوهای کوتاه شده است و اگر مانتوی کوتاهی در فروشگاه ها وجود داشته باشد این تولیدات مربوط به گذشته است.رئیس اتحادیه کشوری پوشاک ادامه داد: با هزار فروشگاه صحبت کرده ایم تا مانتوهای بلند و مطابق با معیارهای داخلی را با قیمت مناسب ارائه کنند همچنین مقنعه های بلند و در مدل های مختلف را در فروشگاه های سطح شهر توزیع کرده ایم. شیرازی افزود: سال آینده تولید و توزیع مدل های مختلف مقنعه و چادر را در دستورکار داریم و در این حوزه تمرکز خواهیم کرد. وی درباره کمبود شال و روسری بلند در سطح بازار پوشاک گفت: هنوز برنامه ای را برای تولید و توزیع شال و روسری بلند نداریم.

روزنامه ایران، شماره ۵۰۱۷ به تاریخ ۳/۱۲/۹۰، صفحه ۱۴ (جامعه)

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×