اخبار فرش ماشینی

کتاب نگاهی به تاریخ درخشان فرش کاشان توسط انتشارات سروش به چاپ رسید. ‏

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

این کتاب را امیر حسین چیت سازیان عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان به رشته تحریر در آورده است. ‏

کتاب از دو بخش تشکیل گردیده است. نویسنده در بخش اول، کاشان را در دوره های مختلف تاریخی معرفی نموده است. موقعیت جغرافیائی و اقلیمی، موقعیت اقتصادی-صنعتی، موقعیت فرهنگی و اجتماعی، سوابق هنر و صنایع کاشان از دیگر عناوین مورد بحث در پنج گفتار بخش نخست است. بخش دوم به فرش کاشان اختصاص دارد.

نویسنده در شش گفتار شامل: فرش کاشان در گذر زمان، جغرافیای فرش کاشان، هنرمندان و پیشکسوتان فرش کاشان، ویزگی های فنی و هنری فرش کاشان، تولید و اقتصاد فرش کاشان و نیز دانش فرش شناسی به معرفی فرش کاشان اهتمام ورزیده.

در صفحات پایانی این کتاب نمونه هایی از تصاویر فرش کاشان در دوره های مختلف همراه با نقشه موقعیت جغرافیایی کاشان به صورت رنگی نمایش داده شده است. این کتاب را چیت سازیان با کتاب شناسی و واژه نامه به پایان برده است.

کتاب نگاهی به تاریخ درخشان فرش کاشان با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در ۱۶۴ صفحه و در قطع وزیری با جلد رنگی و کاغذ تحریر در صفحات متن به قیمت ۵۰۰۰ تومان به بازار کتاب راه یافته است.


علاقمندان می توانند برای تهیه این کتاب به نمایندگی های انتشارات سروش مراجعه نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تلفن مرکز پخش سروش در تهران:
۵-۶۶۹۵۴۸۷۰ و نیز ۸-۸۸۳۴۵۰۶۳ می باشد. ‏

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×