اخبار فرش ماشینی

کارگاه ماشین آلات نساجی ایتالیا ۲۰۰۷ در هند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ACIMIT‌(انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا) و ICE‌ (مؤسسه تجارت های خارجی ایتالیا) یک کارگاه حرفه ای در زمینه صنایع ماشین آلات نساجی ایتالیا در ۲۳ نوامبر ۲۰۰۷ در شهر مومبای هند برگزار خواهد کرد.

در طول این کارگاه، ACIMIT نگاهی کلی و اجمالی به تولیدات ۲۰۰ تا از شرکت های عضو خواهد داشت. علاوه بر این، تعدادی از تولیدکنندگان برجسته ایتالیایی تاریخچه ای از وضعیت خودشان در صنعت ماشین آلات نساجی ارائه خواهد کرد و فن آوری های نوین خود را به کاربران نساجی در هند معرفی می نمایند.
کارگاه صنعتی ICE/ ACIMIT بخشی از برنامه های ابتکاری ACIMIT و ICE‌ می باشد که سالهاست به منظور تقویت روابط بین صنایع نساجی ایتالیا و هند تحقق یافته است. حضور ACIMIT و حدود ۴۰ تولیدکننده ایتالیایی در TEXMAC هند که در ژانویه گذشته در دهلی نو برگزار شد نیز از دیگر فعالیت های این دو مؤسسه در سال ۲۰۰۷ بوده است.

فعالیت های گسترده TEXMAC و ICE به جهت ارتباطات وسیع صنایع نساجی هند است که به ارتقا کیفی تولیدات نساجی و پوشاک این کشور منجر می شود. در میان بازارهای برجسته ماشین آلات نساجی دنیا، هند دومین بازار بزرگ بعد از چین می باشد. تولیدکنندگان ایتالیایی، شرکای خوبی برای کارخانجات نساجی هند هستند. فروش ماشین آلات ایتالیایی در هند در حدود ۱۸۳ میلیون یورو در سال ۲۰۰۶ بوده که نسبت به سال ماقبل ۴۳% افزایش داشته است. در دو ماه ژانویه و آوریل ۲۰۰۷،‌ صادرات ایتالیا به هند به ۴۵ میلیون یورو رسید. ماشین آلات ریسندگی (با ۳۷% از کل صادرات به هند)، ماشین آلات بافندگی (با ۳۱% صادرات به هند) و ماشین آلات تکمیل (با ۲۳% صادرات به هند) بیشترین درخواست را در بین ماشین آلات ایتالیایی داشته اند.

۳۰۰ شرکت ایتالیایی با تولید ۲۷۰۰ میلیون یورویی در سال ۲۰۰۶، بیشترین توجه خود را به ارائه جدیدترین راه حل ها در بخش صنایع نساجی برای جلب رضایت مشتریانشان معطوف ساخته اند. کیفیت، نوآوری، قابلیت اطمینان و فن آوری، مهم ترین ویژگی های مورد توجه در صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیاست.
برتری تکنولوژی های نساجی ایتالیا این است که در بسیاری از کشورهایی که آنها  را خریداری کرده اند (در حدود ۱۳۰ کشور)، تست شده اند. در سال ۲۰۰۶، ۷۸% کل فروش ایتالیا (با ارزش ۲۱۰۰ میلیون یورو) را صادرات تشکیل داده است. آسیا (با سهم ۴۶ درصدی) اصلی ترین بازار هدف برای صادرکنندگان ایتالیایی بوده و بعد از آن کشورهای اروپایی (با ۳۵%)، امریکای لاتین (با ۷%)، امریکای شمالی (با ۶%)، و افریقا (با ۶%) در رتبه های بعدی قرار می گیرند. 

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×