اسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

فیلتک (FILTECH 2019)؛ بزرگترین نمایشگاه فیلترها و بی بافت

نمایشگاه فیلترها و بی بافت؛ فیلتک ۲۰۱۹ و ادامه مسیر موفقیت و رشد

بهنام قاسمی:: مجله نساجی کهن :: فیلتک که به نوعی مخفف عبارت تکنولوژی های صنعت فیلتراسیون و جداسازی مواد می باشد مهمترین نمایشگاه جهان در این بخش از صنعت می باشد. این نمایشگاه هر ساله در ماه مارس و در شهر کلن آلمان برگزار می شود و تمامی فعالان صنعت فیلتراسیون جهان را به خود جذب می کند. این نمایشگاه از این جهت برای صنایع نساجی دارای اهمیت است که صنعت فیلتر وابستگی شدیدی به نساجی و به خصوص منسوجات بی بافت دارد و بخش مهمی از صنایع فیلتر سازی با تولیدات منسوجات بی بافت گره خورده است.

این نمایشگاه در سال ۲۰۱۸ میزبان ۳۸۰ شرکت غرفه گذار  و ۱۴۰۰۰ بازدید کننده از ۷۳ کشور جهان بود که برای بازدید از جدیدترین تکنولوژی های فیلتر و بی بافت به نمایشگاه امده بودند و در بخش غرفه گذاران رشد ۸ درصدی و در بخش بازدیدکنندگان رشد ۱۶درصدی را نشان می دهد. ۵۷ درصد از بازدید کنندگان این نمایشگاه غیر آلمانی هستند و از بیرون از آلمان به این کشور سفر کرده اند. همچنین طبق آمارهای برگزار کنندگان ۳۴ درصد از کل بازدید کنندگان دارای تابعیت غیر اروپایی هستند که نشان دهنده توجه جهانی به این رویداد است. برخی از کشورها برای اولین بار از این نمایشگاه بازدید کردند نظیر کنیا، قطر، افریقای جنوبی ، پرو و شیلی. اما بیشترین میزان رشد بازدیدکنندگان به ترتیب متعلق است به : ترکیه ، ایتالیا، آمریکا، هندوستان، فرانسه، ژاپن و کره جنوبی.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این نمایشگاه در واقع نمایشی از نیاز روز افزون به فیلترها و رونق بسیار زیاد این صنعت است. همچنین همزمان با این نمایشگاه سمیناری در رابطه با صنعت فیلتر و بی بافت با حضور ۵۳۰ کارشناس متخصص از سراسر دنیا برگزار شد.

 

۱۰ کشور برتر در بخش بیشترین بازدید کنندگان عبارتند از : ایتالیا، هلند، فرانسه، انگلستان، آمریکا ، ترکیه ، چین، لهستان، بلژیک و سوییس.

 

بهنام قاسمی

تحریریه مجله نساجی کهن

 

با صرف هزینه ای اندک و اخذ اشتراک مجله کهن علاوه بر دسترسی به اطلاعات روز صنعت نساجی ، ما را هم در ادامه این راه یاری نمایید.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×