اخبار نساجی

فروپاشی دیوار ایران هراسی در سایه تبادل هیات های تجاری شکل می گیرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به سخنان رییس جمهوری مبنی بر فرو ریختن دیوار ایران هراسی، گفت: فروپاشی دیوار ایران هراسی تنها در سایه رفت و آمد هیات های اقتصادی و صنعتی به سایر کشورها صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، یحیی آل اسحاق روز سه شنبه در چهل و سومین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در خصوص سفر اخیر جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران به کشور اسلواکی تصریح کرد: در شرایط فعلی نیاز داریم توسعه اقتصادی را اهرمی برای توسعه سیاسی کشور قرار دهیم.

وی افزود: در شرایطی که اکنون در آن قرار داریم، وظایف اتاق های بازرگانی شکستن فضای تحریم است و این در سایه تعامل و سفرهای تجاری فعالان اقتصادی و صنعتی کشور انجام می شود.

رییس اتاق تهران با بیان اینکه ارتباط ایران با کشور اسلواکی در چارچوب مسایل فنی و مهندسی قرار دارد، اظهار داشت: ارتباط اتاق بازرگانی با دولت یک رابطه تعاملی است و در کمک به دولت در گسترش روابط اقتصادی و سیاسی باید نقش بسزایی داشته باشیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آل اسحاق اضافه کرد: در سایه سفر هیات های تجاری و اقتصادی به کشورها، سفیران جمهوری اسلامی ایران می توانند در مجامع مختلف حضور پیدا کرده و ارتباطات لازمه را برقرار کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×