اخبار فرش ماشینی

فرماندار قائم شهر:حقوق معوقه کارگران نساجی مازندران ماه جاری پرداخت می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرماندار شهرستان قائمشهر گفت که ۵ ماه حقوق عقب افتاده کارگران کارخانه نساجی مازندران تا پایان امسال پرداخت می شود.

ساری- خبرنگار کیهان:مهدی محمدی در نشست پیگیری مشکلات کارگران کارخانه نساجی مازندران که در قائمشهر برگزار شد، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده از سوی استاندار مازندران و همکاری سرپرستی بانک ملی استان، ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای رفع مشکل حقوق این کارگران پرداخت می شود.

وی افزود: این میزان تسهیلات به سرمایه گذار برای پرداخت مطالبات معوق کارگران نساجی مازندران پرداخت می شود.

فرماندار قائمشهر گفت که پرداخت مطالبات کارگران نساجی مازندران در دو مرحله به آنان پرداخت می شود که در مرحله اول هشتم اسفند ماه معوقات تا پایان بهمن و در مرحله دوم بیستم اسفند ماه، مطالبات آنها به همراه عیدی و سنوات پرداخت خواهد شد.

محمدی ادامه داد: پرداخت مطالبات و حقوق معوقه کارگران کارخانه نساجی مازندران با حضور نماینده فرماندار، نمایندگان بانک ملی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارخانه انجام می شود.

 کارگران کارخانه نساجی مازندران به دلیل دریافت نکردن چند ماه حقوق، چندین بار مقابل فرمانداری قائمشهر، استانداری مازندران تجمع کردند که هر بار با وعده مسئولان برای پیگیری حقوقشان این تجمع ها خاتمه یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×