اخبار فرش ماشینی

فرماندار قائم‌شهر: طرح توسعه نساجی قائم‌شهر محقق نشد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فرماندار قائم‌شهر گفت: دلیل بدهی کارخانه به بانک، با وجود فروش زمین‌های کارخانه نساجی قائم‌شهر طرح توسعه آن محقق نشد.

‌به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، مهدی محمدی در جمع دانشجویان قائم‌شهری با بیان این امر که رسالت دانشجو در ابتدای امر پژوهش و علم آموزی است، گفت: مدیریت یک کشور نه تنها به عهده دولت بلکه به عهده دانشجویان و فرهیختگان آن کشور است و دانشجویان باید با استفاده از تجارب و مهارت علمی خود در توسعه کشور قدم بردارند.

وی با بیان اینکه دانشجو حرمت و قداست دارد و بنای زندگی اجتماعی آینده برپایه همین دانشجویان بنیان می‌شود، عنوان کرد: دانشجویان می‌توانند نقادان مناسبی برای جامعه و دولت خود باشند، زیرا آنها می‌توانند با برهان و منطق خود و براساس ضابطه و قانون همه چیز را بسنجند و نقد منصفانه‌ای از عملکرد دولت ارائه دهند.

محمدی افزود: نقد موجب دقت بیشتر مسئولان خواهد شد، زیرا آنها همواره ‌می‌دانند دیگرانی هستند که با منطق کارهایشان را ارزیابی می‌کنند، ولی آن دسته از مسئولینی که تحمل شنیدن نقد را ندارند، لیاقت اداره امور یک جامعه را نخواهند داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرماندار قائم‌شهر در ادامه سخنان خود با اشاره به این نکته که کم کم کشور به دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز نزدیک می‌شود، گفت: منافع ملی و وحدت رویه حرف مشترک انتخابات است و برای ما به عنوان مجموعه‌ای از دولت این موضوع اهمیت دارد که افرادی در این انتخابات برگزیده شوند که به جای منافع حزبی و جناحی به دنبال منافع ملی حرکت کنند.

وی نقش دانشجو در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و افزود: دانشجویان در انتخابات پیش رو باید نقشی روشنگرانه در جامعه داشته باشند.

وی در ادامه درباره علل تعطیلی کارخانه نساجی قائم‌شهر بیان کرد: انتقال نساجی از داخل شهر به حومه جزء مصوبات دولت قبل در سفر به مازندران بوده است.

محمدی افزود: سهامداران این کارخانه که شامل بانک ملی و اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر براساس مصوبه دولت باهم به توافق رسیدند که با فروش زمین کارخانه نساجی در خارج شهر گسترش یابد، اما تنها کارخانه به بیرون شهر منتقل شد و طرح توسعه آن به دلیل بدهی ۱۳۰میلیاردی کارخانه به بانک محقق نشد و ناچار به تعطیلی آن شدیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×