اخبار فرش ماشینی

فرش ۴۰ متری توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد بافته شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد گفت: برای هفتمین بار فرش ۴۰ متری توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بافته شد.به گزارش خبرنگار مهر، عباس ترکمان زاده بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید ۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد تربت حیدریه و بجستان از کارگاه فرش ۴۰ متری گناباد اظهار کرد: کمیته امداد امام امروزه تلاش می کند که برای رفع بیکاری و کسب درآمد بیشتر به بهترین شکل ممکن این خدمات را به محرومین ارائه کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد افزود: مددجویان این کمیته امروزه از بهترین هنرمندان این میهن اسلامی هستند چرا که با انگشتان پرتوان خود می توانند یک سنت و هنر کهن ایرانی را به جهان ثابت کنند.

ترکمان زاده بیان کرد: به منظور ترغیب وتشویق مددجویان کمیته امداد برای ایجاد اشتغال، ۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد تربت حیدریه و بجستان از کارگاه فرش ۴۰ متری گناباد بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید که نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد، تربت حیدریه و بجستان حضور داشتند، در مورد چگونگی راه اندازی و قیمت این فرش ۴۰ متری توضیحاتی ارائه شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد گفت: در ادامه این بازدید مددجویان بازدید کننده به مدت ۵ ساعت ضمن حضور در کنار بافندگان این فرش در جریان کار بافت آن قرا گرفتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×