گزارش نمایشگاه ها

فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس فجر منتشر شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دبیرخانه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، فراخوان چهارمین دوره این رویداد بزرگ هنری را در ۹ بخش تخصصی منتشر کرد.

به گزارش هنرآنلاین این جشنواره در ۹ بخش مسابقه شامل (لباس بانوان، آقایان، کودکان، نوجوانان، بخش طراحی زنده لباس، کیف و کفش و طراحی پارچه)، بخش علمی و دانشگاهی شامل (بخش رقابتی عملی و علمی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بخش آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای ) بخش فرهنگی و هنری شامل (رقابتی، غیر رقابتی، فیلم و تاتر) بخش موسسات هنری مد و لباس، بخش صنعت و فناوری‌های نوین، بخش سازمان‌ها، اتحادیه‌ها وانجمن‌ها، استان ها و اقوام، عرضه محصولات کاربردی اسلامی ایرانی و بین‌الملل برگزار می‌شود.

در بخش ابتدایی این فراخوان آمده است: با عنایت به الطاف الهی و در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی بنیاد ملی مد و لباس با مشارکت و همکاری هنرمندان و فعالان ودست اندرکاران عرصه طراحی و تولید پوشاک، و با مساعدت ویژه کارگروه ساماندهی مد و لباس چهارمین جشنواره بین‌المللی مد ولباس فجر را در نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۳ برگزار می‌کند.

در این فراخوان آمده: شرکت در جشنواره مد و لباس فجر بر اساس بخش‌های مختلف، برای تمام طراحان، تولید کنندگان، عرضه کنندگان و فرهیختگان حوزه مد و لباس کشور آزاد بوده و متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره و با طی مراحل اقدام به ثبت نام کنند.
از سوی دیگر در این دوره حوزه های تازه‌ای چون کیف و کفش و طراحی پارچه و طراحی زنده در بخش مسابقه، فیلم وتاتر در بخش فرهنگی و هنری و همچنین رقابت کتاب‌ها در بخش علمی و دانشگاهی به جشنواره افزوده شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین بر اساس مقررات جشنواره هر طراح می‌تواند حداکثر با ارایه ۱۰ اثر بدون تکرار رنگ و سایز در هر بخش جشنواره شرکت کرده و از هر هنرمند حداکثر۳ طرح به هریک ازبخش های مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

در این فراخوان همچنین به تفصیل برنامه‌های کارگاه‌ها و نشست‌های جشنواره با موضوع‌های مشخص اعلام شده است. همچنین دبیرخانه جشنواره ملاک‌ها و شاخصه‌های داوری ها را به شکل کامل در هر بخش منتشر کرده است.
طراحان و هنرمندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت فراخوان کامل جشنواره و فرم ثبت نام به سایت http://www.iranmode.com به عنوان پورتال اختصاصی بنیاد ملی مد و لباس مراجعه کنند. مرحله ارسال آثار بخش مسابقه بر روی کاغذ، مقوا و یا لوح فشرده ۱۰ بهمن ماه به پایان می رسد.
چهارمین جشنواره مد و لباس فجر ۵ تا ۱۱ اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×