اخبار فرش ماشینی

فراخوان انجمن صنایع نساجی ایران جهت کمک رسانی به زلزله زدگان کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فراخوان انجمن صنایع نساجی ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان کشور

 

بسمه تعالی

«فراخوان کمک رسانی به زلزله زدگان کشور»


آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دست تقدیر الهی در ایام سوگواری امیرالمومنین(علیه السلام) ما را در سوگ هموطنان عزیز آذری زبانمان نشاند تا تقدیر آنان بر آن باشد که شب قدر ۲۳ ماه مبارک رمضان را در کنار امیرالمومنین(علیه السلام) افطار کرده و مهمان آن حضرت باشند.

با توجه به وضعیت نامساعد روحی و جسمی درماندگان و بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار،  انجمن صنایع نساجی ایران  نیز مطابق معمول و حسب وظیفه ملی و میهنی خود، در کنار سایر نهادهای مسئول نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شما دوستان در آخرین روزهای ماه مبارک اقدام می نماید.

اعضای محترم انجمن صنایع نساجی ایران می¬توانند کمک های نقدی خود را به حساب سیبای شماره ۰۱۰۵۹۴۱۰۲۵۰۰۳ بانک ملی به نام انجمن صنایع نساجی ایران واریز نموده و تصویر فیش واریزی را با قید عبارت «کمک به زلزله زدگان» به نمابر شماره ۶۶۷۰۵۴۵۰ ارسال نموده و لیست کمکهای غیرنقدی خود را نیز به دبیرخانه انجمن صنایع نساجی ایران اعلام نمایند تا هماهنگی لازم جهت جمع آوری و ارسال آنها به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی از طریق هلال احمر انجام گردد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×