اخبار نساجی

عید فطر آخرین مهلت تکمیل ثبت نام سیم کارت های رایتل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عید فطر آخرین مهلت تکمیل ثبت نام سیم کارت های رایتل

تهران – اشخاصی که امسال برای خرید سیم کارت های دیتا و دایمی رایتل به مناسبت روز پدر و روز مادر ثبت نام کرده اند ، فقط تا روز عید فطر می توانند نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

روابط عمومی رایتل روز یکشنبه اعلام کرد، آن دسته از متقاضیان که درسال جاری و در فروش‌های ویژه رایتل به مناسبت روز پدر و روز مادر برای خرید سیمکارت های دائمی و دیتا اقدام کرده‌اند ، می توانند جهت تکمیل ثبت نام از طریق سایت رایتل فقط تا روز عید سعید فطر نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان سیم کارت های دائمی و دیتا که در سال جاری و در شهرهای تهران و کرج پیش ثبت نام نموده و تا کنون نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نکرده اند، حداکثر تا پایان روز عید سعید فطر برای اتمام مراحل ثبت نام خود فرصت دارند.

بدیهی است پیش ثبت نام متقاضیانی که تا تاریخ فوق اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام نکنند، ملغی می شود و امکان تخصیص شماره انتخابی و استفاده از بسته های تشویقی پیشین وجود نخواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لازم به ذکر است دسترسی لازم برای کلیه افرادی که در سال جاری پیش ثبت نام کرده و شرایط لازم را داشته اند، فراهم شده و متقاضیان می توانند فقط از طریق مراجعه به وب سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir ثبت نام خود را تکمیل کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×