اخبار نساجی

عوارض آزادراه‌های کشور ۲۰ درصد افزایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عوارض آزادراه‌های کشور 20 درصد افزایش یافت

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عوارض آزادراه‌های کشور ۲۰ درصد افزایش یافته است، گفت: عملیات احداث ایستگاه های نهاوند و کرمانشاه از راه آهن غرب کشور را به مناقصه گذاشتیم و پیمانکاران کار را شروع کردند.

احمد صادقی در گفتگو با مهر در خصوص برنامه دولت برای افزایش عوارض آزادراه‌ها، اظهار داشت: از یک ماه گذشته ۲۰ درصد به نرخ عوارض تمام آزادراه‌های کشور افزوده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص ساخت راه آهن غرب کشور بیان کرد: این راه آهن از پروژه های مهم وزارت راه است که از سمنگان در استان مرکزی شروع شده و به سمت استان همدان می رود، سپس از شهرهای ملایر و نهاوند عبور می کند و به سمت کنگاور در استان کرمانشاه می آید در نهایت هم با عبور از بیستون به پایان ایستگاه کرمانشاه می رسد.

وی افزود: براساس فعالیت های انجام شده، سال گذشته تا ایستگاه ملایر رسیدیم و هم اکنون ایستگاه ملایر فعال است همچنین تلاش داریم که امسال به ایستگاه نهاوند برسیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده به کرمانشاه می رسیم، گفت: راه آهن غرب کشور پروژه فعالی است و تاکنون حدود ۷۰ کیلومتر از زیرسازی آن آماده شده است و در حال حاضر مناقصه روسازی را برگزار کردیم.

صادقی با اشاره به اینکه به زودی عملیات ریل گذاری شروع خواهد شد، اظهار داشت: عملیات احداث ایستگاه های نهاوند و کرمانشاه را به مناقصه گذاشتیم و پیمانکاران آن انتخاب شدند و کار را شروع کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×