اخبار نساجی

عملیات اجرایی ساخت کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی لرستان آغاز شد

 

 

عملیات اجرایی نخستین واحد کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی لرستان روز سه شنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی آغاز شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار لرستان در حاشیه کلنگ زنی نخستین واحد کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی این استان گفت: این طرح در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به لرستان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد زیر ساخت های لازم در استان و این واحد صنعتی توسط بخش خصوصی راه اندازی شد اظهار کرد: این طرح توسعه ای کاتالیست در پتروشیمی لرستان با ارزش دلاری ۲۰ میلیون دلار و ۱۰۰ میلیارد ریال در این استان آغاز شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: امید است با راه اندازی این طرح در استان حضور سرمایه گذاران در این راستا در استان پر رنگ تر شده و در این شهرک سرمایه گذاری شود .

وی گفت : این طرح با توجه به نزدیکی به صنعت مادر بر قیمت کالا تاثیر گذار است و توجیه اقتصادی را برای سرمایه گذار دو چندان خواهد کرد .

استاندار لرستان با بیان اینکه این طرح در استان در مدت یک سال به بهره برداری خواهد رسید گفت : این طرح می تواند به قطب صنعتی مهمی تبدیل شود و برای صنایع پایین دستی می تواند منشاء یک سرمایه گذاری مطلوب باشد و اشتغالزایی خوبی در سطح استان خواهد داشت .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×