اخبار نساجی

عرضه موثر تولیدات کشاورزی در نمایشگاه‌های بهاره با تخفیف ویژه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کشاورزان و تولیدکنندگان کالاهای مصرفی مردم در نمایشگاه‌های بهاره امسال که تخفیف ویژه‌ای برای غرفه‌داران دایر شده است، حضوری فعال دارند.

به گزارش بی باک به نقل از علی دل‌آرا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی فارس گفت: نمایشگاه‌های برگزارشده در منطقه میدان خراسان از کاهش قیمت ۳۰ درصدی برای غرفه‌داران برخوردار است که بدین ترتیب حضور تولیدکنندگان در این بخش بیشتر احساس می‌شود.

مدیر نمایشگاه فروش فوق‌العاده عیدانه افزود: این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی را به قیمت دولتی عرضه می‌کنند، سایر محصولات و مواد مصرفی حتی کمتر از قیمت درج‌شده بر روی کالاها عرضه می‌کنند.

دل‌آرا با بیان عرضه موثر تولیدات کشاورزی در این غرفه‌ها افزود: این محصولات به دلیل اینکه بدون واسطه است با قیمت مناسب‌تری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم که اگر قیمت غرفه‌ها با تخفیف همراه باشد، تولیدکنندگان نیز رغبت بیشتری برای حضور و کاهش قیمت کالاهای عرضه‌شده خواهند داشت و بدین ترتیب مردم نیز رضایت بیشتری پیدا می‌کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر نمایشگاه فروش فوق‌العاده عیدانه یادآور شد: ۹۹ درصد کالاهای عرضه‌شده در نمایشگاه‌های عیدانه از تولید داخل بوده و با استقبال چشم‌گیر مردم مواجه شده است.

دل‌آرا تأکید کرد: حتی کشاورزان نیز برای حضور در این نمایشگاه‌ها رغبت زیادی نشان داده‌اند، به‌گونه‌ای که محصولات تازه‌خوری و میوه‌های خود را مستقیما عرضه می‌کنند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسانند.

*عرضه محصولات مصرفی مردم با تخفیف ۳۵ درصدی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مسئول یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز درباره تخفیف این فروشگاه‌ها که از پنج تا ۳۵ درصد به مناسبت ایام عید گذاشته شده است، گفت: تجربه ثابت کرده است که در اختیار گذاشتن مایحتاج مصرفی مردم با قیمتی مناسب می‌تواند علاوه بر جذب مشتری، بازار را از تلاطم‌های موجود که ناشی از افزایش قیمت است، نجات دهد و بدین ترتیب مردم احساس امنیت کرده و کالاهای مصرفی خود را با قیمت مناسبی خریداری می‌کنند.

حسین دهنودشت افزود: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، محصولاتی چون گوشت به قیمت ۹۲۰۰ تومان  و مرغ  ۳۱۰۰ تومان عرضه می‌شود و سایر کالاهای مصرفی نیز تخفیف ویژه‌ای دارند.

دو فروشگاه‌ جدید یاس نوین پارسه در میدا ن  خراسان و خیابان قصردشت تهران افتتاح شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×