اخبار نساجی

ضمانت اجرا باید به بندهای بسته خروج از رکود اضافه شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عضو هئیت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به این که دولت‌ها هیچ‌گاه روشی تحلیل محور و مکتوب برای رفع مشکلات ارائه نداده‌اند،‌گفت: راه‌کارهای بسته به ۳ فاز تقسیم شده است.

مسعود خوانساری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: بندهای این بسته به فعالیت‌های دولت، فعالیت‌های دستگا‌ه‌ها و سازمان‌ها و فعالیت‌هایی که نیاز به مصوبه مجلس دارد تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: فازهای مربوط به مجلس در پایان زمان ۲ساله تاثیر خود را نشان خواهد داد و بیش‌تر تفکر بروی فعالیت‌های دولت، دستگاه‌ها و سازمان‌‌ها است.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ارتباطات اتاق تهران، بیان کرد: بارها شاهد بوده‌ایم لوایح  جامع ارسالی به مجلس به دلیل بخشی نگری، جامعیت خود را ازدست داده‌اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو هئیت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: در این بسته بندهای خوبی مانند بحث تامین مالی بنگاه‌ها و بانک‌ها ارائه شده است که برای تکمیل آن باید ضمانت اجرایی برای آن لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: باید بیش‌تر به حمل و نقل توجه می شد زیرا افزایش ایمنی، افزایش صرفه جویی و حفظ محیط زیست را در پی خواهد داشت.

خوانساری ادامه داد: در چند سال گذشته با افزایش حجم نیرو در دولت، بر ناکارآمدی افزوده شده است که در این بسته به کارآمدی دولت توجه نشده و این درحالی است که افزایش کارآمدی دولت بسیار مهم است.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ارتباطات اتاق تهران با اشاره به این که فساد سطوح مختلف کشور را گرفته است، بیان کرد: مبارزه و رفع آثار فساد در سطوح مختلف کار بسیار سختی است.

وی با بیان این که املای نوشته شده بهتر از املای نانوشته است تاکید کرد: در دولت‌های گذشته کارهای تبلیغاتی متعددی صورت گرفته که به اعتماد مردم لطمه وارد شده است از این رو با وجود مبانی ارائه شده صحیح، مجریان قوی لازم است.

خوانساری در پاسخ به این سوال که جایگزین یارانه نقدی تولید چه می‌تواند باشد، بیان کرد: هرگونه پرداخت که ایجاد رانت کند به ضرر تولید است در همین راستا می‌توان مشوق‌هایی برای صرفه جویان انرژی و ارائه معافیت‌های مالیاتی چند ساله در نظر گرفته شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×