اخبار نساجی

ضرایب افزایش حقوق کارمندان در هاله‌‌ای از ابهام

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ضرایب افزایش حقوق کارمندان در هاله‌‌ای از ابهام

بالاخره حقوق کارمندان در سال جاری چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ با تمام حاشیه‌هایی که تعیین و تصویب بودجه افزایش حقوق کارمندان پشت سر گذاشت، ضریب ریالی افزایش حقوق سال جاری به‌طور رسمی هنوز تصویب نشده و توسط هیچ منبعی اعلام نشده است.

به گزارش همراهان نیوز به نقل از ایسنا، درحالی که صحبت از تصویب افزایش حقوق می‌شود، دفتر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری از تصویب میزان ضریب ریالی افزایش حقوق اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و دفتر معاونت بودجه این سازمان نیز اخبار مبنی بر تصویب ضریب ریالی را اشتباه می‌خواند.

رحیم ممبینی پیش از این از تلاش دولت برای افزایش ۱۵ درصدی حقوق خبر داده بود اما باید دید که با مصوبه نمایندگان مردم که حاضر به افزایش بودجه برای بلا رفتن بیش از ۱۰ درصد حقوق‌ها در سال جاری نشدند، دولت چگونه به هدف خود می‌رسد و آیا در این بین از درصد اعلامی کارشناسی شده خود برای افزایش حقوق کارمندان می‌گذرد یا خیر.

بر اساس آنچه که در قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه تعیین شده است، میزان افزایش حقوق کارمندان با توجه به اعتبارات مصوب در بودجه سالیانه تعیین می‌شود که بر اساس پیش بینی که دولت برای افزایش حقوق کارمندان داشته، در سال ۹۱ حقوق کارکنان دولت قرار بود تا ۱۵ درصد افزایش داشته باشد اما بودجه مصوبه مجلس تنها اجازه افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان را می‌دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×