اخبار فرش ماشینی

صادرات نساجی ، پوشاک ، چرم و کفش نزدیک به ۴۵ درصد رشد یافت

 

صادرات نساجی ، پوشاک ، چرم و کفش نزدیک به 45 درصد رشد یافت

مدیرکل صنایع نساجی،‌پوشاک و چرم وزارت صنعت،‌معدن وتجارت گفت: صادرات تولیدات این بخش از صنعت در دوره چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۳ درصد رشد یافت .

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در روز شنبه ‘ مهدی اسلام پناه ‘ با اشاره به اینکه متوسط صادرات در سال گذشته ۵. ۱۳ درصد رشد داشت ، افزود:این صنعت بزرگ با زمینه فعالیت گسترده، بیش از گذشته نیازمند حمایتهای خاص و ویژه است و با توجه به ظرفیتهایش می توان به صادرات محور بودن آن بیش از گذشته تکیه کرد.

وی حضور بیش از ۹ هزار و ۷۷۲ واحد فعال صنعتی را در این صنعت حائز اهمیت خواند و گفت: سهم صنایع نساجی، ‌پوشاک و چرم از کل بخش صنعت و معدن از لحاظ تعداد واحد فعال،بیش از ۱۲ درصد، از لحاظ اشتغالزایی مستقیم بین ۱۲ تا ۱۴ درصد و از لحاظ ارزش افزوده بالای چهار درصد است.

اسلام پناه خاطرنشان کرد: تصویب ماده واحده حمایت ازتقویت وتوسعه صنایع نساجی وپوشاک کشور،‌ نویدبخش کمک بیشتر به بخش خصوصی وصاحبان صنایع توانمند خواهد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×