اخبار فرش ماشینی

صادارت ۱۰.۵۶ میلیارد دلاری پوشاک ترکیه از ژانویه تا جولای ۲۰۱۳

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

صادارت 10.56 میلیارد دلاری پوشاک ترکیه از ژانویه تا جولای 2013

صنعت پوشاک ترکیه ۱۰.۵۶ میلیارد دلار از تولیدات خود را از ژانویه تا جولای ۲۰۱۳ صادر نموده است.

به گزارش مرکز مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران به نقل از نشریه fibre2fashion براساس اطلاعات به دست آمده از واحد صادرات نساجی و پوشاک ترکیه (ITKIB)، صنعت پوشاک این کشور ۱۰.۵۶ میلیارد دلار از تولیدات خود را از ژانویه تا جولای ۲۰۱۳ صادر نموده است.

طبق گزارش سایت خبری Haberler.com، طی هفت ماهه نخست این سال، صادرات شرکت های تولید پوشاک ترکیه از ژانویه تا جولای ۲۰۱۳ بالغ بر ۱۰.۵۶میلیارد دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال ۲۰۱۲ به مقدار ۸.۱ درصد رشد داشته است. براساس اطلاعات به دست آمده تعداد ۱۸۷ شرکت تولید کننده پوشاک ترکیه صادرات ۲.۲ میلیارد دلاری به آلمان، ۱.۲ میلیارد دلاری به انگلستان و ۸۲۴.۷ میلیون دلاری به اسپانیا داشته اند.

در میان ۱۰ کشوری که ترکیه به آنها صادرات پوشاک دارد، صادرات به عراق دارای بیشترین رشد معادل ۴۵.۳ درصد در این دوره هفت ماهه بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۷۴.۲ درصد از پوشاک ترکیه به اتحادیه اروپا صادر میشود که دارای بیشترین سهم در میان دیگر کشورهاست. از کل صادراتِ پوشاک ترکیه که معادل با ۱۰.۵۶ میلیارد دلار از ژانویه تا جولای ۲۰۱۳ بوده ۷.۲ میلیارد دلار از استانبول صادر شده است.

منبع:Fibre2fashionNewsDesk – India
ترجمه: مهندس حمیده تشکری شاد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×