اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه اوتکس ٢٠١٨ و شکستن رکوردبازدیدکنندگان خارجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شکسته شدن رکورد تعداد بازدیدکنندگان خارجی در نمایشگاه اوتکس ٢٠١٨

بیش از ۵٠ هزار نفر بازدیدکننده بین المللی

 

بهنام قاسمی :: مجله نساجی کهن : نمایشگاه اوتکس استانبول به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ صنعت منسوجات خانگی جهان در سال ٢٠١٨ موفق شد رکورد جالبی را به جای بگذارد و تعداد بازدیدکنندگان خارجی را از مرز ۵٠ هزار نفر فراتر ببرد.
این نمایشگاه که در مرکز نمایشگاهی سی ان ار (CNR) استانبول برگزار میشود با رشد ٢٠ درصدی در تعداد بازدیدکنندگان خارجی به رقم ۵٠١٩٣ نفر رسید که از ١٢٠ کشور جهان به نمایشگاه آمدند که از مهمترین آنها می توان به کشورهای آمریکا، آلمان، ایران، روسیه، امراین، انگلیس، کانادا، عربستان صعودی، صربستان، چین، هندوستان، ایتالیا و اسپانیا اشاره کرد. اما رقم کلی بازدیدکنندگان نمایشگاه بالغ بر ١٣۵ هزارنفر بود.

 

نمایشگاه اوتکس استانبول - EVTEKS ترکیه

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه اوتکس استانبول - EVTEKS ترکیه

نمایشگاه اوتکس استانبول - EVTEKS ترکیه

نمایشگاه اوتکس استانبول - EVTEKS ترکیه

نمایشگاه اوتکس نقش به سزایی در تحقق هدف صادرات سه میلیارد دلاری منسوجات خانگی ترکیه دارد. وجود نمایشگاهی مانند اوتکس برای ترکیه به عنوان چهارمین صادرکننده بزرگ منسوجات خانگی در جهان یک مزیت بسیار گران بهاست. این نمایشگاه برای اولین بار امسال در آپریل برگزار شد و مورد استقبال اغلب فعالان این صنعت نیز قرار گرفت. آقای ابراهیم بورکای (ibrahim Burkay) مدیر اتاق بازرگانی و تجارت بورسا در این مورد گفت: “برگزاری نمایشگاه در تاریخ جدید را بسیار مثبت ارزیابی می کنم و حضور تعداد بسیار زیاد غرفه گذاران و بازدیدکنندگان خارجی نشاندهنده تمایل رو به رشد بازارهای منسوجات خانگی جهان برای کار با تولیدکنندگان ترک است و می توان بازار بسیار خوبی را برای این صنعت در سال های آینده در ترکیه و نیز در سطح جهان پیش بینی کرد.”
اغلب غرفه گذاران تعداد و کیفیت بازدیدکنندگان خارجی را بسیار عالی ارزیابی کردند و معتقدند تعداد زیادی از ملاقات های تجاری آن ها در حاشیه نمایشگاه منجر به عقد قرارداد شده است.

نمایشگاه اوتکس استانبول - EVTEKS ترکیه

شما می توانید برای آگاهی از آخرین رویدادهای صنعت نساجی در کانال اینستاگرام ما عضو شوید

اینستاگرام مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×