اخبار فرش ماشینی

شرکت فناور دانشگاه سمنان تنها شرکت حاضر در نمایشگاه نساجی ایتالیا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مسئول روابط عمومی دانشگاه سمنان از حضور شرکت فناور پارک علم و فناوری این دانشگاه به عنوان تنها شرکت ایرانی حاضر در نمایشگاه بین‌المللی ۲۰۱۹ ITMA میلان ایتالیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سمنان، دکتر احسان برهانی با اعلام این خبر افزود: شرکت صنعتی مهارت سمنان به نمایندگی از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و با حمایت مالی و معنوی این مجموعه، در این نمایشگاه بین‌المللی حاضر و محصولات و دستاوردهای تولیدی خود در زمینه صنعت نساجی را در معرض دید بازدید‌کنندگان کشورهای مختلف قرار داد که با استقبال قابل توجه آنان و بازرگانان مواجه شد.

دکتر برهانی با بیان اینکه این نمایشگاه هر چهار سال یک‌بار در یکی از کشورهای اروپایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های مهم و معتبر در ارتباط با صنعت نساجی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه، شرکت‌های بین‌المللی صاحب‌نام از کشورهای بلژیک، چین، ایتالیا، آلمان و… ماشین آلات خطوط مقدمات ریسندگی، تابندگی، بافندگی، تجهیزات آزمایشگاهی و کنترل کیفی و قطعات یدکی و تجهیزات کلیه ماشین آلات نساجی را به نمایش گذاشتند.

مسول روابط عمومی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: شرکت صنعتی مهارت سمنان به مدیرعاملی پرویز ذبیحی به عنوان تنها غرفه دار ایرانی باعث افتخار و سربلندی نام ایران و دانشگاه سمنان در این نمایشگاه بین‌المللی شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×