اخبار فرش ماشینی

سومین همایش ملی نساجی و پوشاک در یزد برگزار می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

محمدحسین مسلمین گفت: سومین همایش ملی نساجی و پوشاک اول اردیبهشت ماه در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به جایگاه استان یزد در زمینه پوشاک و نساجی افزود: ارایه دستاوردهای تحقیقاتی محققان، ایجاد فرصت جهت بررسی راهکارهای حل مشکلات صنایع، گسترش فضای علمی و تحقیقاتی و معرفی توانمندی های محققین و صنعت نساجی ایران از اهداف این همایش است.

محمد حسین مسلمین با بیان اینکه بیش از ۳۷۰ مقاله از دانشگاه های کشور دریافت شده است گفت: از این تعداد ۲۰۰ مقاله پذیرفته شده که ۸۰ مقاله آن به صورت سخنرانی در ۴ سالن اجرا و بقیه به صورت پوستر به نمایش گذاشته می شود.

وی خاطر نشان کرد: این دانشگاه در زمینه تألیف و ترجمه کتب، ثبت اختراعات و شرکت در شاخه های مختلف علمی به ویژه تیم های روباتیک جایگاه بسیار خوبی دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه تیم رباتیک دانشگاه نیز در مسابقات جهانی و ملی به مقامات ارزشمندی دست یافته است، گفت: این تیم در مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران نیز ۴ رتبه چشمگیر را از آن خود کرد.

مسوول انجمن رباتیک دانشگاه آزاد یزد نیز در این جلسه گفت: انجمن رباتیک دانشگاه از سال ۸۴ فعالیت خود را به طور رسمی آغار کرد و تاکنون در مسابقات مختلف جهانی و ملی شرکت کرده و مقاماتی را کسب کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جناب زاده اظهار داشت: تیم رباتیک دانشگاه در تیرماه سال جاری به مسابقات ترکیه اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده با مساعدت معاونت پژوهشی دانشگاه و توسعه فضای انجمن رباتیک، شاهد توسعه روز افزون در زمینه رباتیک باشیم.

محمدرضا احمدزاده دبیر همایش نیز گفت: سومین همایش ملی نساجی و پوشاک در یزد به دو محور نساجی و پوشاک به طور ویژه نگاه می کند و اولین بار است که مبحث پوشاک با ۱۲ محور به این همایش اضافه شده است.

احمدزاده اظهار داشت: مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش از تمام دانشگاه های سراسر کشور که رشته نساجی دارند دریافت شده اند.

وی ادامه داد: همچنین در کنار همایش ۶ کارگاه آموزشی مرتبط با نساجی و پوشاک و مدیریت برنامه ریزی در زمینه بازاریابی برگزار می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×