اخبار فرش ماشینی

سهم ۵۰ درصدی صادرات پوشاک در اردبیل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سهم 50 درصدی صادرات پوشاک در اردبیل

 

مدیرعامل کارخانه سبلان پارچه اردبیل از تولید ۲۵میلیون قطعه پوشاک در این واحد تولیدی خبر داد.

محمد مذنبی افزود: این میزان تولید از تیرماه سال گذشته تا تیرماه امسال صورت گرفته است.

وی گفت: این کارخانه ۴سال پیش با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۹۰میلیارد تومان آغاز به کار کرد و در نظر دارد با تولید سالانه ۲۵ میلیون قطعه پوشاک سهم صادرات ۵۰ درصدی پوشاک منطقه را به عهده بگیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: بخشی از تولیدات این کارخانه شامل جین، پیراهن، کشباف، کتان و تریکو است که برای صادرات به کشورهای آسیای میانه و اروپا از جمله ترکیه و ایتالیا قرارداد بسته شده است.

وی گفت: در حال حاضر این کارخانه از حالت غیر فعال خارج شده و تعداد نیروهای مشغول به کار آن از ۵۰ نفر به ۵۰۰ نفر افزایش داشته است.

وی افزود: در نظر داریم این تعداد در برنامه های کوتاه مدت به سه هزار و ۵۰۰ نفر و در برنامه های بلند مدت و افزایش ظرفیت تولید کارخانه به ۱۰هزار و ۵۰۰ نفر برسد.

مذنبی افزود: در این کارخانه پنج طرح تحقیقاتی انجام شده که نتایج نشان می دهد تولیدات این کارخانه منحصر به فرد در کشور و جزء پنج کشور اول دنیا خواهد بود.

کارخانه سبلان پارچه با نام جدید آرتا تجارت زرین چهار سال پیش افتتاح شد و پس از وقفه چند ماهه مرحله اول آن تیرماه سال گذشته مجددا با اشتغال ۱۰۰ نفر راه اندازی شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×