اسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

رشد غول فرش ماشینی عربستان صعودی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

گروه الثریایی و پیش بینی رشد سالانه ۳۰ درصدی در صنعت فرش و کفپوش تا سال ۲۰۲۰

طبق آمارها پیش بینی میشود تا سال ۲۰۲۰ صنعت فرش ماشینی و سایر کفپوش ها در منطقه خاور میانه و کشورهای حوزه خلیج فارس رشد سالانه ۳۰ درصد را تجربه کند.

انتظار می رود این رشد توسط تحول صورت گرفته در تکنولوژی های تولید و گسترش استاندارهای صنعتی و البته به واسطه رشد غول های املاک و ساخت و ساز و پروژه های بسیار عظیمی که در منطقه وجود دارد هدایت شود و قطعا این رشد بازاری بی بدیل به ویژه برای شرکتهای فرش و کفپوش فعال در منطقه به وجود می آورد.

آقای طلال الثریایی مدیر بازاریابی این گروه تولید کننده به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و پیشرو در صنعت فرش و کفپوش جهان  در حاشیه نمایشگاه ایندکس که اخیرا در مرکز نمایشگاه های بین المللی دبی برگزار گردید در این باره گفت : منطقه خاور میانه خود را برای میزبانی از دو رویداد بی نظیر مانند نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ در شهر دبی – امارات و همچنین جام جهانی ۲۰۲۲  دوحه – قطر آماده می کند و این برای همه شرکت های بزرگ در منطقه یک موقعیت و فرصت استثنایی است.” ایشان ضمن موفق خواندن نمایشگاه ایندکس آنرا محلی برای تجمع همه طراحان داخلی و محصولات مرتبط با صنعت نور، اشپزخانه ، مبلمان و … خواند و ادامه داد: ” به عقیده من منطقه دارای پتانسیل های زیادی برای پیشرفت و توسعه است. ما پروژه های بسیار بزرگ و موفقی را در منطقه داریم که هر کدام زمینه ساز رشد اقتصادی و رونق خواهد شد. به همین دلیل ما یک رشد سالانه ۳۰  درصدی را برای صنعت فرش و کفپوش نیز پیش بینی می کنیم که حداقل تا سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. رشد تولیدات شرکت های تولید کننده کفپوش در منطقه نظیر الثریایی گواه این ادعاست

بر طبق امارهای بین المللی موجود این غول عربستان صعودی یعنی شرکت الثریایی در رتبه چهاردهمین تولیدکننده بزرگ انواع فرش و کفپوش جهان قرار دارد و قصد دارد موقعیت خود را به سمت ۱۰ شرکت برتر در این زمینه ارتقاء دهد.  این شرکت ۲۰۰۰ پرسنل دارد. طبق آمارهای ارائه شده توسط منابع عربستانی مصرف سالانه انواع فرش و موکت در این کشور در حدود ۷۰ میلیون متر مربع است و این کشور با تولید ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون متر مربع فرش و موکت در رده سومین تولید کننده بزرگ جهان قرار دارد. این محصولات در ۸ کارخانه بزرگ عربستانی تولید می شود. ۵۱ درصد کل صنعت نساجی عربستان بر روی تولید انواع موکت های تافتینگ و نمدی متمرکز است که به بیش از ۷۵ کشور در سراسر جهان صادر می شود.

ترجمه : بهنام قاسمی

تحریریه مجله نساجی کهن

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

با ما به روز باشید

تحریریه : ۰۲۱۷۷۲۴۵۷۸۰

سازمان آگهی ها : ۰۲۱۷۷۲۴۳۲۹۶

info@kohanjournal.com

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×