اخبار فرش ماشینی

رشد بخش نساجی ویتنام در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رشد بخش نساجی ویتنام در سه ماهه دوم سال 2013

صنعت نساجی ویتنام در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ مانند سه ماهه اول همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران به نقل از سایت chinatexnet، قائم مقام مدیر کل گروه نساجی و پوشاک ویتنام در کنفرانس خبری اعلام کرد: صنعت نساجی این کشور در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ مانند سه ماهه اول همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

وی گفت: در سه ماهه اول سال۲۰۱۳، صادرات منسوجات و پوشاک ویتنام به آمریکا، ژاپن و کره جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۵ درصد و به اتحادیه اروپا بیش از۱۳ درصد افزایش داشت.

وی افزود: صنعت نساجی و پوشاک ویتنام سفارش های زیادی را از وارد کنندگان مهم منسوجات و پوشاک دریافت کرده است که به احتمال زیاد در سه ماهه دوم ۲۰۱۳صادرات این محصولات ۲۰ درصد افزایش یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قائم مقام مدیر کل گروه نساجی و پوشاک ویتنام اظهار داشت: در نتیجه تولید و سفارش خوب، درآمد کارگران بخش نساجی و پوشاک نیز افزایش می یابد.

در سه ماهه اول ۲۰۱۳، به دلیل انبوه سفارشات، تولید منسوجات و پوشاک ۲۱ درصد افزایش یافت و شرکتهای نساجی نیز برای تولید و صادرات بیشتر اعلام آمادگی کردند.

تا پایان سه ماه اول سال ۲۰۱۳ موجودی محصولات ۴ درصد کاهش یافت و انگیزه ای برای تولید بیشتر منسوجات و پوشاک ویتنام در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ شد.

در ضمن، در همین مدت مصرف در بازار داخلی ویتنام کاهش یافت و تقریبأ همه کارخانجات این بخش مجبور به تمرکز بیشتر بر روی بازار صادراتی شدند تا کاهش فروش در داخل جبران شود.

وزارت صنعت و تجارت ویتنام از گروه نساجی و پوشاک این کشور خواست تا فعالیت های تجاری در داخل کشور را بیشتر تشویق نمایند، از تکنیک های نوآوری تولید حمایت نمایند و به منظور افزایش مصرف منسوجات و پوشاک داخلی در طرح «خرید کالاهای ساخت ویتنام» شرکت کنند.

به گزارش گروه نساجی و پوشاک ویتنام، در سه ماهه اول ۲۰۱۳ صادرات منسوجات و پوشاک این کشور با ۱۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴.۲ میلیارد دلار رسید.

ترجمه: مریم گرامی فهیم

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×