اخبار فرش ماشینی

راهکارهای تولید نخ فرش بی سی اف اورلیکون نیومگ با بالاترین بهرهوری و انعطاف پذیری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت اورلیکون نیومگ در نمایشگاه دموتکس هانوفر در سالن ۵ به ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های تولید نخ بی سی اف پرداخت. این تکنولوژی که برای اولین بار معرفی شد دارای ویژگی های خاص و بی نظیری مانند قابلیت هوشمند کنترل خط تولید است. به گفته مدیران این شرکت این خط تولیدی تمام نیازهای یک تولید کننده نخ بی سی اف فرش را برآورده خواهد کرد. این دستگاه در واقع ادامه دهنده موفقیت خطوط تولیدی  S+و  SYTEC ONE است.

شرکت اورلیکون نیومگ در حال حاضر در سراسر جهان بیش از ۱۰۰۰ پوزیشن با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۶/۱ میلیون تن نخ فرش بی سی اف را به فروش رسانده است. شرکت نیومگ برای اولین بار با ارائه ماشین  SYTEC ONE در سال ۲۰۰۷ به این عرصه وارد شد و پس از آن در سال ۲۰۱۰ با ارائه ماشین S+  گام‌های جدیدی را برداشته و تا به امروز همواره روند رشد و توسعه فناوری را در ماشین آلات تولید نخ فرش بی سی اف ادامه داده است و علاوه بر توسعه خطوط بر موارد مهمی مانند کاربری آسان، بهره وری بالاتر، انعطاف پذیری، مصرف انرژی و …تمرکز داشته است.

 

بهره وری بالا، انعطاف پذیری و قدرت تولید با سیستم های VARIOMELT  and CPC ,ROTAC

شرکت نیومگ با ارائه تجهیزات و تکنولوژی های مختلف انعطاف پذیری بلایی در ماشین آلات خود ایجاد نموده است. از آن جمله می‌توان انعطاف پذیری بالایی در تولید نخ های چند رنگ و تک رنگ با توجه به نیاز بازار و مشتری اشاره کرد که تنها ظرف ۴۵ دقیقه و با صرف کمترین اتلاف زمان و مواد اولیه انجام می‌گیرد و دستگاه از تولید نخ چند رنگ به تولید سه نخ با رنگ های مجزا تبدیل می‌شود. همچنین با  توجه به اهمیت زیادی که در یکنواختی ظاهری نخ های چندرنگ وجود دارد نیومگ با ارائه تکنولوژی ROTAC توانسته بهترین نحوه درگیری نخ‌ها با فواصل و قطر مناسب را با این سیستم فراهم آورد و بالاترین میزان یکنواختی را در نخهای چند رنگ ضمن حفظ سرعت بالای دستگاه ارائه دهد.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پروسه های بهینه شده برای تولید نخ های پلی آمید

در حال حاضر بیش از ۲۴۰ هزار تن انواع نخ‌های بی سی اف پلی آمید توسط ماشین آلات در حال کار نیومگ تولید می‌شوند آخرین تکنولوژی نیومگ امکان پروسه ذوب مواد اولیه را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. همچنین طراحی و قراردادن قسمتی به نام درام coolin V در واحد Texturising ماشین بهترین کیفیت و یکنواختی در  میزان تجعد نخ‌ها را ممکن می‌کند و نخ تولیدی این ماشین مصارف بسیار بالایی به ویژه در بخش صنایع ساخت اتومبیل کاربرد دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×