نساجی و مردم

راهنمای خرید کفپوش واش بتن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 راهنمای خرید کفپوش واش بتن

واش بتن محصولی است با پایه بتنی، دارای سطحی برجسته که جهت فضاهای بیرونی، محوطه سازی، پارکها و پیاده روها مورد استفاده قرار می گیرد .

 وزن مخصوص بالا و بافت داخلی فشرده و یکپارچه آن میزان جذب آب آن را بسیار پایین می آورد، در نتیجه، پس از نصب و گذشت زمان تمامی شاخصهای کیفی خود را حفظ می نماید. طیف گسترده ابعاد و همچنین رنگ بندی این محصول، امکان تنوع در طراحی فضاهای مختلف را با توجه به بافت معماری و جغرافیایی هر منطقه را فراهم می آورد.

 این محصول به دو روش پرسی و ویبره تولید می شود. محصولات تولید شده به روش پرسی دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر محصولات می باشد .

در پروسه ساخت این محصول از سیمان پرتلند تیپ های مختلف، سنگ دانه های طبیعی معدنی و کوهی شکسته با مش بندی استفاده می گردد . کیفیت این محصول در گرو استفاده از سیمان و سنگدانه های طبیعی مرغوب می باشد . ضخامت واش بتن معمولاً بین ۳ تا ۵ سانتی متر می باشد و سایزهای متعارف آن ۳۰×۳۰، ۴۰×۴۰، ۶۰×۳۰، ۵۰×۵۰ سانتی متر مربع می باشد .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این محصول قابلیت اجرا به دو صورت خشکه چینی و همراه با ملات ماسه سیمان را دارد.

واش بتن های عرضه شده توسط ساختمون دات کام همه از بهترین نوع موجود در بازار و تولید شده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک می باشند. در تمامی محصولات از سنگدانه های طبیعی ( نه سنگ دانه های رنگ شده )  و سیمان عیار ۴۰۰ استفاده شده است.

ویژگی های واش بتن مرغوب :

←     تراکم یکنواخت سنگدانه ها در کفپوش
←      مقاومت فشاری بالا . معمولاً ۴۰۰ ~ ۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی مترمربع
←      استفاده از سنگدانه های با مش بندی یکسان
←      استفاده از سیمان پرتلند با عیار ۴۰۰
←      مقاوم بودن در برابر سرما و نفوذ آب

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×