جذاب‌ترین‌ها

دو برند بزرگ در صنعت فرش ادغام شدند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دو شرکت مطرح در بخش تکنولوژی های صنعت فرش ماشینی و تافتینگ در جهان یعنی وندویل بلژیک و شرکت فرانسوی سوپربا (Superba) با یکدیگر ادغام شدند. شرکت ماشین سازی وندویل بلژیک سال های سال است که به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت های سازنده ماشین آلات بافندگی فرش ماشینی و ماشین آلات مخمل بافی در حال فعالیت است که چندی پیش شرکت فرانسوی سوپربا و شعبه آن در امریکا، را خریداری نموده است. سوپربا به عنوان شرکت پیشرو در بخش تولید ماشین آلات تولید انواع نخ هیت ست فرش ماشینی شناخته می شود.

در واقع وندویل و سوپربا دو نام مشهور و تاریخی در صنعت فرش ماشینی هستند که با هدف افزایش کیفیت و نوآوری بیشتر و تولید ماشین آلاتی جدید با بهره وری بالاتر در یک جا جمع شده اند. این همکاری در واقع موقعیت های بسیار جدیدی را در اختیار فعالان صنعت فرش ماشینی و نخ فرش قرار خواهد داد.

شرکت سوپربا با ۴۰ سال تجربه گرانبها و تخصصی در تولید ماشین آلات هیت ست نخ برای فرش ماشینی و انواع فرش های تافتینگ یکی از مهمترین قدرت های ماشین سازی در این بخش است. سوپربا در حال حاضر در فرانسه، آمریکا و چین امکانات تولیدی خوبی دارد.

شرکت وندویل در سال های اخیر با تمرکز بر تولید تکنولوژی های جدید و با خرید شرکت های معتبر ماشین ساز قصد دارد گستره محصولات خود را از ماشین آلات بافندگی فرش ماشینی به شاخه های دیگر نظیر تولید ماشین آلات تافتینگ، اکستروژن های ریسندگی برای نخ فرش، ژاکاردهای الکترونیک با سرعت بالا و … گسترش دهد.

وندویل در سراسر جهان بیش از ۲۹۰۰ نفر کارمند دارد و گردش مالی آن هر ساله حدود ۵۰۰ میلیون یورو می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تحریریه مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×