اخبار فرش ماشینی

دموتکس ۲۰۱۸، دنیای جدیدی از ترندها و نوآوری‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مصاحبه با مدیر دوموتکس خانم سوزان کلپروث

 

کمتر از دو ماه دیگر دموتکس ۲۰۱۸ در شهر هانوفر آلمان برگزار خواهد شد. همانگونه که آشنا هستید این رویداد بزرگترین نمایشگاه در حوزه کف‌پوش و فرش به شمار می‌روند و بزرگترین تولیدکنندگان و تجار و بازرگانان جهان هر ساله در این نمایشگاه گرد هم می‌آیند تا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. به همین منظور به سراغ خانم سوزان کلپروث مدیر نمایشگاه دموتکس رفتیم تا از آخرین تحولات این نمایشگاه با خبر شویم. در ادامه خلاصه‌ای از این گفت‌وگو می‌آید. برای مطالعه متن کامل مصاحبه به مجله شماره ۴۴ مراجعه فرمایید.

 

  1. از شما می‌خواهیم بیوگرافی کوتاهی از خودتان شرح داده و بفرمایید دموتکس کارش را از کجا شروع کرد؟

من از همان زمان تأسیس دموتکس در این مجموعه کار می‌کنم و اگر اشتباه نکنم سال ۱۹۸۹ شروع فعالیت دموتکس بود. از همان ابتدا، این نمایشگاه تجاری توسط بازار به صورت موفقی پذیرفته شد. نمایشگاه تجاری، سال‌های سال را توانست با پیشرفت و موفقیت بگذراند تا اینکه توانست به بزرگترین نمایشگاه تجاری جهانی در نوع خود بدل شود. پاداش این کار برنامه‌ریزی شده برای مجموعه ما این بود که توانستیم تغییرات بازار را در طول زمان در نقاط مختلف دنیا شناسایی کنیم و در نمایشگاه‌ها به کار ببریم. ما با خریداران و شرکای خود در سراسر جهان یک رابطه بسیار نزدیک و قابل اطمینانی داریم که باعث شده احساس بسیار پرمایه و توانمندی از یک منظر شخصی داشته باشم.  به عنوان مدیر دوموتکس از سال ۱۹۹۵، مسئول نمایشگاه تجاری دموتکس در سراسر جهان هستم.. درواقع هماهنگی نمایشگاه‌های دموتکس شانگهای و گازیان‌تپ را با شخص من صورت می‌گیرد تا آنها بتوانند به سمت یک روند مورد نظر در کشور و مناطق نزدیک خود هدایت شوند.

 

  1. امسال نمایشگاه دموتکس با چه امکانات و برنامه‌های جدیدی برگزار خواهد شد و چه تغییراتی نسبت به سال قبل خواهد داشت؟

دوموتکس ۲۰۱۸ ترکیبی گسترده از خصوصیات جدید را به نمایش خواهد گذاشت. نمایشگاه امسال، بازیسازی جدید از طرح و سالن نمایشگاه را خواهد داشت که برای بازدیدکنندگان، امکان بازدید از بازار منطقه مورد نظر و ارتباط با برگزارکنندگان نمایشگاه در آن محدوده و روندی که برایشان مهم است را آسان‌تر خواهد کرد. دموتکس ۲۰۱۸  همچنین تمرکز بسیار زیادی بر روی یک روند عظیم برند کردن محصول دارد. همانگونه که در گستره جهانی بی‌مانند بازتاب شده است ….

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

  1. حضور فرش‌های ایرانی در دوموتکس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادکنندگان فرش‌های دستی و ماشینی در جهان است و این مسئله در دموتکس واضح و به روشنی معلوم است. بسیاری از تولیدکنندگان فرش‌های دستی در حال حاضر محصولات خود را در دوموتکس هانوفر نمایش می‌دهند …

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×