اخبار فرش ماشینی

دموتکس آسیا ۲۰۱۸ با نوآوری‌های جدید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بیستمین دوره DOMOTEX asia/CHINAFLOOR قویتر از قبل در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ مارچ بازخواهد گشت.

مرکز جدید نمایشگاه بین المللی شانگهای یک بار دیگر در طی این سالها محل ملاقات متخصصین کفپوش خواهد بود. اکنون ۲۰ سال بعد از زمانی که اولین بار این رویداد شکل گرفتم بیستمین دوره آن در ماه مارس ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد، شش ماه قبل از این رویداد، غرفه داران از سراسر صنعت کفپوش دنیا، فضای مورد نظر خود را در دوره آینده رزرو می‌کنند، درحال حاضر بیش از ۸۰٪ از غرفه‌ها رزرو شده است.

وجه بین المللی نمایشگاه سال به سال بیشتر می‌شود و برندهای مشهور جهان مشتاقانه به حضور در بزرگترین نمایشگاه کفپوش آسیا روی می‌آورند. درحال حاضر برندهای معروف بین المللی، بیش از بیست و یک درصد فضای نمایشگاه را دراختیار دارند. برخی از این برندهای برجسته جهان که امسال در دموتکس آسیا- چاینافلور حضور خواهند داشت به شرح زیر است: شرکت آرمسترانگ (Armstrong) گرفلور (Gerflor)، کی سی سی (KCC)، کی دی اف (KDF)، ال جی هاوسیس (LG Hausys)، یو اس فلورز (US FLOORS)، هانوا (HanWha)، تارکت (Tarkett)، تولی (Toli)، میجر (Meijer)، کفپوش کینگدام (Elegant and Kingdom showing resilient flooring)، آلساپان (Alsapan)، کلسن (Classen)، انجمن تیمبر فرانسوی (French Timber Association)، هارو (Haro)، گروه کرونوی سوئیسی (Swiss Krono Group)، پارادور (Parador)، کیندل (Kaindl)، اگر (Egger)، فاوس (Faus)، جاینت (Giant)، پارکت ویتزر (Weitzer Parkett) و چند شرکت و برند معروف دیگر در حوزه کفپوش نیز در این رویداد حاضر خواهند بود.

این نمایشگاه در سال ۲۰۱۸ در دوازده غرفه برگزار خواهد شد که پنج سالن متعلق به فرش و قالیچه، چهار سالن به چوب، لمینت، کورک، بامبو، و دیگر کفپوش‌های سخت و FloorTech و ۳ سالن مخصوص کفپوش‌های مقاوم در ساختمان‌های تجاری، صنعتی و مسکونی و بیش از ۱۵،۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاه در فضای باز. فضاهای ویژه‌ای برای همه شرکت کنندگان در برنامه InnovAction ایجاد شده ، پلت فرم کفپوش آنها را قادر می‌سازد تا جدیدترین محصولات خود را طراحی کرده و نظارت بر آنها توسط معمار بین المللی آقای Kostas Chatzigiannis از شرکتKCA Ltd صورت خواهد گرفت.

نمایشگاه برند های لوکس فرش برای دومین بار همراه با قالیچه های دستبافت برندها در همان صورت طراح های بیشتر در حال بازگشت هستند بالاخره برای تجربه ی منحصر به فرد در جهان فرش های دستبافت. کنفرانس ها و مناسبت های کادکس و نمایشگاه متریا، یک نمایشگاه توسط نتورک جهانی برجسته در زمینه ی مواد خلاقانه**، و بسیاری از برنامه ی دوست داشتنی و مورد اطمینان و نمایشگاه هایی همچون کفپوش های حرارتی یا طراحی فضای بیمارستان، دموتکس آسیا-چاینافلور همچنین در سال ۲۰۱۸ حضور خواهد داشت همراه با شروع های بسیار هیجان انگیز**، مانند نمایشگاه چوپ و پی وی سی های دیواری** یا مناسبت های طراحی شده ی ورزش های زمستانی در فضای کفپوش های ورزشی.

نمایش فرش‌های لوکس با طراحی جدید از طراحان شناخته شده با نام تجاری جدید به عنوان یک تجربه منحصر به فرد در جهان از روی الگوی همان فرش دستباف برای بار دوم در نمایشگاه پیش رو به نمایش گذاشته خواهد شد. کنفرانس ها و رویدادهای کادکس، نمایش Materia، نمایش توسط شبکه جهانی پیشرو در زمینه مواد نوآورانه و بسیاری دیگر از برنامه‌های محبوب و قابل اعتماد و نمایشگاه‌هایی مانند گرمایش کف و فضای طراحی بیمارستان نیز در DOMOTEX Asia / CHINAFLOOR 2018 همراه با بسیاری از اقدامات مهیج جدید مانند ویترین چوب و PVC Wallboard یا برگزاری آزمایشی رویدادهای ورزشی زمستانی در روی کفپوش ورزشی خواهد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

DOMOTEX Asia / CHINAFLOOR 2017 از چهل کشور ۱۳۶۴ غرفه‌دار و حدود ۵۴۵۲۹ بازدیدکننده تجاری را به خود جذب کرد، که ۱۲۸۱۲ به صورت بین‌المللی از صد کشور آمدند. انتظار می‌رود DOMOTEX Asia / CHINAFLOOR 2018 که بیستمین دوره از دموتکس آسیا به شمار می‌رود، یک نقطه به خصوص مرجع برای تمامی حرفه‌ای‌های کفپوش از سراسر جهان شود و همین منوال به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×