اخبار فرش ماشینی

دلایل موفقیت ترکیه در برگزاری نمایشگاه های نساجی

مصاحبه با آقای جهانی- مسئول دفتر شرکت نمایشگاه های تویاپ Tuyapترکیه در ایران

 

مصاحبه با آقای جهانی- مسئول دفتر شرکت نمایشگاه های تویاپ ترکیه در ایران

مرکز نمایشگاهی تویاپ در سال ۱۹۷۹ توسط بخش خصوصی تاسیس شده است و در حال حاضر یک برگزارکننده مهم نمایشگاهی در ترکیه است. معمولا بزرگترین نمایشگاه های صنعتی ترکیه در این مرکز برگزار می شود و نمایشگاه های محصولات نهایی و نمایشگاه هایی که با عموم مردم و مصرف کننده نهایی سر و کار دارد در محل نمایشگاه های  CNR دایر می گردد چرا که دسترسی به این مرکز برای مردم آسان تر است.

نمایشگاه تویاپ به لحاظ اینکه نسبتا در حاشیه شهر قرار دارد در طول زمان برگزاری سرویس های رایگانی را از نقاط مختلف شهر در نظر می گیرد تا بازدید کنندگان بیشتری را جدب نماید. اما فضای زیادی که در اختیار این شرکت است قابلیت توسعه و گسترش فضاهای نمایشگاهی را به خوبی ایجاد کرده است. این نمایشگاه در حال حاضر دارای ۱۲ سالن مجهز است. همچنین در حال حاضر هتل ویژه نمایشگاه با سرمایه گذاری مستقیم تویاپ در حال ساخت است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مرکز نمایشگاهی تویاپ در استانبول ۱۰۰ هزار متر فضای سرپوشیده و ۱۷۰هزار متر فضای باز دارد. در این مرکز ۱۴ نمایشگاه بین المللی بزرگ برگزار می شود که در واقع وظیفه اصلی دفاتر تویاپ در کشورهای مختلف جذب بازدیدکننده و غرفه گذار در این نمایشگاه است. به طور کلی در سال ۲۰۱۲، این شرکت ۱۱۵ نمایشگاه در مراکز نمایشگاهی تویاپ در استانبول، بورسا، آدانا، دیربوکور و کایسری برگزار می کند.

سال آینده نمایشگاههای Texpo و نمایشگاه نخ استانبول به صورت جداگانه برگزار خواهند شد. اما امسال به دلایل مختلف تصمیم بر برگزاری همزمان این نمایشگاهها با نمایشگاه ITM گرفته شد.

نمایشگاه مهم دیگر تویاپ در بخش نساجی نمایشگاه ماشین آلات تولید لباس و تجهیزات جانبی (این نمایشگاه هر ۲ سال یکبار برگزار می شود) و نمایشگاه IF ، نمایشگاه تخصصی پوشاک و لباس زیر است.

 

مصاحبه با آقای جهانی- مسئول دفتر شرکت نمایشگاه های تویاپ ترکیه در ایران

علت موفقیت ترکیه در بخش نمایشگاهی را چگونه ارزیابی می کنید؟

ترکیه پیشرفت خود را مدیون سرمایه گذاری های بسیار زیادی است که در سالهای پیش بر …

 

مشاهده متن کامل مصاحبه …

تحریریه مجله کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×