اخبار فرش ماشینی

در دیدار اعضای ستاد هفته کارگر مازندران با عضو خبرگان رهبری؛ سرمایه گذار نساجی مازندران مکلف به پرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

عضو خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد با توجه به نامگذاری امسال بعنوان همت مضاعف و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری به جامعه کار و تولید توجه بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.
اعضای ستاد هفته کارگر مازندران و تعدادی از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر مازندران با حضور در دفتر آیت اله معلمی ، امام جمعه قائمشهر و نماینده مردم ولایتمدار مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان مشکلات جامعه کارگری استان مازندران بار دیگر با تجدید میثاق با آرمانهای امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب خواستار عنایت مسئولین نسبت به توجه به عدم بیمه کارگران ساختمانی ، وضعیت بد کارگران قرار دادی و شرکت های پیمانکاری شدند .
در این دیدار آیت اله معلمی با اشاره به وضعیت کارگران نساجی مازندران گفت : طبق تعهداتی که سرمایه گذار ترک با اینجانب داشته این سرمایه گذار مکلف به آن گردیده که هر دو ماه دیون و حقوق عقب افتاده کارگران نساجی مازندران را پرداخت نماید .

امام جمعه قائمشهر با یاد آوری شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی و شهدای کارگری استان مازندران گفت : امروز یکی از افتخارات جامعه کارگری در مازندران این است که از ده هزار شهید مازندرانی بیش از نیم آن شهدای جامعه کارگری است و امروز در حالیکه در دین ما همواره به کارگر سفارش و توجه شده است این حرکت ها و توجه به هفته کار و کارگر بیشتر جنبه نمایشی وفرمایشی دارد و این در حالیست که در کشور های غربی در برگزاری روز جهانی کارگر اصرار و از کارگران کشور خود به نحو شایسته ای قدر دانی می کنند.
عضو خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد با توجه به نامگذاری امسال که بعنوان همت مضاعف و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده به جامعه کارو تولید توجه بیشتری از سوی مسئولین انجام بگیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×