اخبار فرش ماشینی

درخشش فرش دستباف ایران در نمایشگاه‎ ‎اکسپوی ۲۰۱۰ شانگهای‎ ‎

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

درخشش فرش دستباف ایرانی به عنوان‎ ‎نفیس ترین و ارزشمندترین کالای ساخت دست هنرمندان ایران زمین در نمایشگاه اکسپوی‎ ‎شانگهای ، تحسین بازدیدکنندگان این نمایشگاه برانگیخته است‎. ‎
به گزارش خبرنگار‎ ‎ایرنا از محل نمایشگاه اکسپوی ۲۰۱۰ شانگهای، در غرفه جمهوری اسلامی ایران در‎ ‎نمایشگاه اکسپوی شانگهای ، فرش های نفیس ایرانی از جمله فرش های ابریشم ، کار‏‎ ‎هنرمندان فرشباف کشورمان در شهرهای اصفهان، قم ، تبریز، کرمان، مشهد و نایین به‎ ‎معرض نمایش و فروش گذاشته شده است‎.
‎علاوه بر فرش های ابریشم، تابلوفرش های نفیس‎ ‎کار استادکاران فرشباف کشورمان در طبقه دوم غرفه ایران در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۱۰‏‎ ‎شانگهای به معرض نمایش گذاشته شده است‎.
‎فرش نفیس ایرانی،صنایع دستی استان‎ ‎اصفهان، عرضه چای و بستنی سنتی ایران از دیگر مواردی است که با استقبال‎ ‎بازدیدکنندگان مواجه شده است‎.

” ‎منصور صابری ” مسوول غرفه فرش ایران در اکسپوی‎ ۲۰۱۰ ‎شانگهای به خبرنگار ایرنا گفت : بیش از سه هزار تخته فرش نفیس ایرانی در ابعاد‏‎ ‎مختلف در فضایی به وسعت ۳۰۰ مترمربع در طبقه دوم سالن ایران در نمایشگاه اکسپوی‎ ‎شانگهای برای نمایش و فروش عرضه شده است‎.
‎وی گفت : برخی اقلام دیگر شامل زعفران‎ ‎، گلاب ، خرما و پسته ایرانی نیز به شانگهای ارسال شده است که امیدواریم با رفع‎ ‎موانع گمرگی و ترخیص کالاها بتوانیم سایر محصولات ناب ایرانی را در غرفه ایران به‎ ‎بازدیدکنندگان عرضه کنیم‎.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×